Winnaar Made in [Arnhem] Bokaal
Terug

Winnaar Made in [Arnhem] Bokaal

zondag, 12 januari 2014

Koninklijke Burgers' Zoo heeft op zondag 12 januari de 'Made in [Arnhem] Bokaal' gewonnen! Tijdens “De Gelderlander Nieuwsquiz” is deze prijs uitgereikt aan de instantie/organisatie die in 2013 het meest heeft betekend voor de promotie van de stad Arnhem. 

De Campagne Made in [Arnhem] is er op gericht om de stad te promoten met als uitgangspunt “groen, creatief en zakelijk”. De prijs is bedoeld als waardering voor de inzet die de genomineerden hebben getoond. Door hun handelen, uitspraken of bijdrage aan het maatschappelijke klimaat van Arnhem passen zij goed in de uitgangspunten van de campagne Made in [Arnhem].

Aardvarken -content

En de winnaar is...

In december werden de genomineerden voor deze bokaal bekend gemaakt. Naast Burgers' Zoo waren dit The Much, Much, Rozet, het modekwartier en Watt Connects. De winnaar van de vijf partijen is middels een publieke stemronde bepaald.

Burgers' Zoo wist met de meeste stemmen de prijs te winnen! Volgens het juryrapport wist Burgers' Zoo op een unieke manier zijn 100-jarige verjaardag te vieren door een kolossaal Feestaardvarken te schenken aan de stad Arnhem. Een Feestaardvarken dat vanaf dag 1 publiekslieveling van Arnhem en Nederland werd.

Mede dankzij uw stem en hoe u het Feestaardvarken in Arnhem heeft ontvangen, mag Burgers' Zoo zich winaar noemen van de 'Made in [Arnhem] Bokaal'!

Reacties


Meer nieuws


Een dagelijkse soap op het slijkvlak!

Een dagelijkse soap op het slijkvlak!

dinsdag, 16 oktober 2018

Sinds de opening van Burgers’ Mangrove hebben de wenkkrabben veel harten weten te veroveren. Daarom wat meer info over het wel en wee van deze krabbetjes op het slijkvlak!

Lees meer
Onze activiteiten betreffende maatschappelijk verantwoord ondernemen in 2017

Onze activiteiten betreffende maatschappelijk verantwoord ondernemen in 2017

vrijdag, 28 september 2018

Ieder jaar maakt de Green Key coördinator een jaarverslag met daarin aangegeven wat de stand van zaken en de ontwikkelingen zijn betreffende maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) en duurzaam ondernemen. In 2017 is het Green Key team diverse keren bij elkaar gekomen om maatschappelijk verantwoord ondernemen binnen de hele organisatie van Burgers’ Zoo actueel en top-of-mind te houden en nieuwe ontwikkelingen en verbeteringen te bespreken. 

Lees meer
Brons is binnen! Gaan we voor goud?

Brons is binnen! Gaan we voor goud?

zaterdag, 22 september 2018

In de ZieZoo van afgelopen februari las u al een keer over de nieuwe natuurbehoudscampagne van de Vereniging van Europese Dierentuinen (EAZA): de Silent Forest Campaign. Deze campagne stelt zich ten doel om meer bekendheid te geven aan het feit dat de zangvogelpopulaties in Zuidoost-Aziatische bossen zich in een ongekende crisis bevinden.

Lees meer

We gebruiken cookies voor een optimale beleving van deze site.

Akkoord Privacy Statement