Help jij ons mee het leukste uitje van Nederland te worden?
Terug

Help jij ons mee het leukste uitje van Nederland te worden?

woensdag, 20 september 2017
Help jij ons mee het leukste uitje van Nederland te worden?

Het Land van ANWB organiseert voor het achtste jaar de verkiezing voor het Leukste Uitje van Nederland en het Leukste Uitje van de provincie. Dé publieksprijs namens 4 miljoen ANWB-leden! Vind u dat Burgers’ Zoo het Leukste Uitje van Nederland is? Breng dan direct uw stem uit! Alle uitjes worden beoordeeld op vijf verschillende onderdelen: aanbod, faciliteiten, personeel, prijs-kwaliteit en sfeer. Tot en met 31 oktober 2017 kan iedereen zijn of haar stem uitbrengen.

Stem op Burgers' Zoo als leukste uitje van Nederland

Zowel landelijk als per provincie ontstaat er op basis van het aantal stemmen een top 10, waarbinnen de ANWB drie winnaars bekend zal maken. Op dinsdag 9 januari 2018 vindt de prijsuitreiking plaats op de Vakantiebeurs, die gehouden wordt in de Jaarbeurs Utrecht.

Wij stellen uw waardering ontzettend op prijs en hopen dat u uw stem op ons wilt uitbrengen! In 2017 hebben we ons nieuwste ecodisplay Burgers’ Mangrove geopend, dat heel enthousiast is ontvangen door onze bezoekers. We zitten weer vol plannen voor nieuwe projecten in de nabije toekomst en uw stem zou voor ons een zeer gewaardeerde stimulans betekenen om onze dromen verder te realiseren!

LI9A88199

Reacties


Meer nieuws


Een dagelijkse soap op het slijkvlak!

Een dagelijkse soap op het slijkvlak!

dinsdag, 16 oktober 2018

Sinds de opening van Burgers’ Mangrove hebben de wenkkrabben veel harten weten te veroveren. Daarom wat meer info over het wel en wee van deze krabbetjes op het slijkvlak!

Lees meer
Onze activiteiten betreffende maatschappelijk verantwoord ondernemen in 2017

Onze activiteiten betreffende maatschappelijk verantwoord ondernemen in 2017

vrijdag, 28 september 2018

Ieder jaar maakt de Green Key coördinator een jaarverslag met daarin aangegeven wat de stand van zaken en de ontwikkelingen zijn betreffende maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) en duurzaam ondernemen. In 2017 is het Green Key team diverse keren bij elkaar gekomen om maatschappelijk verantwoord ondernemen binnen de hele organisatie van Burgers’ Zoo actueel en top-of-mind te houden en nieuwe ontwikkelingen en verbeteringen te bespreken. 

Lees meer
Brons is binnen! Gaan we voor goud?

Brons is binnen! Gaan we voor goud?

zaterdag, 22 september 2018

In de ZieZoo van afgelopen februari las u al een keer over de nieuwe natuurbehoudscampagne van de Vereniging van Europese Dierentuinen (EAZA): de Silent Forest Campaign. Deze campagne stelt zich ten doel om meer bekendheid te geven aan het feit dat de zangvogelpopulaties in Zuidoost-Aziatische bossen zich in een ongekende crisis bevinden.

Lees meer

We gebruiken cookies voor een optimale beleving van deze site.

Akkoord Privacy Statement