Voor de twaalfde keer is het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland gisteren bekendgemaakt. Hierbij wist Koninklijke Burgers’ Zoo een knappe vierde plek te veroveren, met als eindcijfer een 8,3 We zijn erg trots op dit mooie resultaat!
Voor de twaalfde keer is het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland bekend gemaakt. Hierbij wist Koninklijke Burgers’ Zoo een knappe vierde plek te veroveren, met als eindcijfer een 8,3. Dit terwijl de gemiddelde score dit jaar een 7,41 was. We zijn erg trots op dit mooie resultaat!
Bij Burgers’ Zoo besteden we dagelijks veel aandacht aan klantvriendelijkheid. De vierde plek is een mooie bevestiging dat we op de goede weg zijn, maar we gaan niet stil zitten en blijven veel aandacht besteden aan dit onderwerp. De persoonlijke aandacht die we proberen te bieden aan onze bezoekers draagt immers positief bij aan een mooie dag uit in ons park.
De top-10 van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland:
Een vakjury beoordeelt per categorie alle ingezonden cases. Aansluitend bezoekt zij de genomineerden op locatie, waarna op basis van de diverse ervaringen en inzichten de winnaar wordt vastgesteld.
Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland wordt bepaald aan de hand van een continu online onderzoek onder Nederlandse consumenten. De respondenten worden willekeurig geselecteerd uit SAMSAM, het consumentenpanel van SAMR.
De Bush verkennen Dit jaar heeft de Bush al een gedeeltelijke facelift gehad, ook wat bebording betr…
2 dagen geleden
Vrijdag 8 januari hebben de drie jongste leeuwenwelpen in alle rust hun eerste enting tegen katten-…
2 dagen geleden
De technische dienst heeft ook in de Ocean hard gewerkt. Om de Ocean goed te laten functioneren, is…
6 dagen geleden