Kom eens (sfeer) proeven in het nieuwe Park Restaurant!
Terug

Kom eens (sfeer) proeven in het nieuwe Park Restaurant!

dinsdag, 24 november 2015
Kom eens (sfeer) proeven in het nieuwe Park Restaurant!

Onlangs hebben we al aangekondigd dat we in de maand november met man en macht aan de slag zijn gegaan om het Park Restaurant volledig te vernieuwen. De technische dienst heeft in dit proces nauw samengewerkt met het horecateam en enkele externe experts op het gebied van vormgeving en communicatie in de horeca.

En nu is het dan eindelijk zover! Als u al enige tijd niet meer in ons park bent geweest, herkent u het Park Restaurant echt niet meer terug. Graag lichten we enkele pijlers onder dit nieuwe horecaconcept in ons park toe. 

Ambachtelijk

Ambachtelijk

In het nieuwe concept staan drie kernwoorden centraal: ambachtelijk, duidelijk en gastvrij. We vinden het belangrijk dat onze bezoekers de keuze krijgen uit kwalitatief hoogwaardige horecaproducten met een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Aan veel van deze producten ligt bovendien een bijzonder verhaal ten grondslag dat we graag willen vertellen aan onze gasten. Zo maken we bijvoorbeeld gebruik van biologische FairTrade-koffie, waarbij een deel van de opbrengst terechtkomt bij koffieboeren in ontwikkelingslanden. En om een optimale koffie- en theebeleving te creëren, hebben onze horecamedewerkers een speciale barista-cursus gevolgd. Een ‘barista’ is sinds jaar en dag een begrip in Italië: het is de persoon die op meesterlijke wijze het perfecte kopje koffie serveert. 

Duidelijk

Daarnaast hebben we extra aandacht besteed aan een rustige, duidelijke communicatie in het nieuwe restaurant. We kiezen in de communicatie voor een duidelijke, eigen stijl die overal herkenbaar terugkomt en waarin afbeeldingen centraal staan. In één oogopslag moet de boodschap duidelijk zijn. Duidelijkheid is ook het uitgangspunt geweest voor de nieuwe logistiek. Horecaproducten worden op een voor de gast logische wijze gerangschikt aangeboden. Duidelijke themaborden boven de diverse buffetten geven helder aan welke producten op dat punt verkrijgbaar zijn, zodat de gast met weinig moeite snel en prettig die horecaproducten vindt waar hij naar op zoek is. 

Gastvrij

De vormgeving en stijl van het nieuwe Park Restaurant moet gastvrijheid uitademen. Gasten moeten zich al bij binnenkomst welkom voelen. Hierin is een belangrijke rol voor de horecamedewerkers weggelegd, maar ook de uitstraling, de sfeer en het geboden comfort zijn belangrijke factoren. Er is daarbij ook goed gekeken naar de diverse doelgroepen en hun wensen en behoeften. 

Reacties


Meer nieuws


Een aard(varken)verschuiving in Burgers’ Zoo!

Een aard(varken)verschuiving in Burgers’ Zoo!

vrijdag, 19 april 2019

Na een aantal jaren een vrij stabiele situatie te hebben gehad bij de aardvarkens in Burgers’ Zoo gaan er nu op korte termijn enkele dieren verhuizen. Sommige dieren vertrekken uit Arnhem, terwijl andere aardvarkens juist naar ons park zullen afreizen. 

Lees meer
Onze activiteiten betreffende maatschappelijk verantwoord ondernemen in 2018

Onze activiteiten betreffende maatschappelijk verantwoord ondernemen in 2018

woensdag, 17 april 2019

Ieder jaar maakt de Green Key coördinator een jaarverslag met daarin aangegeven wat de stand van zaken en de ontwikkelingen zijn betreffende maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) en duurzaam ondernemen. In 2018 is het Green Key team diverse keren bij elkaar gekomen om maatschappelijk verantwoord ondernemen binnen de hele organisatie van Burgers’ Zoo actueel en top-of-mind te houden en nieuwe ontwikkelingen en verbeteringen te bespreken. 

Lees meer

We gebruiken cookies voor een optimale beleving van deze site.

Akkoord