Eén momentje voor een bewuste keuze…

Wij maken gebruik van cookies om jouw websitebezoek zo gebruiksvriendelijk en persoonlijk mogelijk te maken. Met behulp van deze cookies zijn wij onder andere in staat om de site te kunnen analyseren, het gebruiksgemak te verbeteren en jou de meest relevante informatie te kunnen tonen. Wij verzoeken je om kort de tijd te nemen voor een bewuste keuze. Lees hoe wij met privacy en cookies omgaan.

Verlenging samenwerking met Vitesse
Terug

Verlenging samenwerking met Vitesse

vrijdag, 10 juli 2020
Verlenging samenwerking met Vitesse

Ook komend seizoen blijft Vitesse samenwerken met Burgers’ Zoo. Het contract is met minimaal één seizoen verlengd. Het logo van Burgers’ Zoo zal in seizoen 2020/2021 op de linkerschouder van het shirt te zien zijn, waar eerder Voetbalshop stond.

In eerste instantie zijn wij een samenwerking voor een seizoen aangegaan. Bewust rondom het afgelopen bijzondere jaar ‘75 jaar Airborne’. Beide partijen zijn echter zeer tevreden dat de samenwerking wordt voortgezet. Op die manier kunnen wij samen de regio op de kaart blijven zetten. Vitesse en Koninklijke Burgers’ Zoo steunen elkaar in goede en slechte tijden.

“Wij hebben het afgelopen seizoen als fantastisch ervaren”, vertelt directeur Alex van Hooff namens Koninklijke Burgers’ Zoo. “Wij hebben afgelopen seizoen echt de herinnering van ‘De slag om Arnhem’ in leven weten te houden. Onder andere met het prachtige uitshirt hebben wij dit kunnen verwezenlijken, samen! Voetbal verbroederd, dat wordt eens te meer duidelijk, ook nu, dat is erg mooi om te zien. De prettige ervaring van afgelopen seizoen heeft ons dan ook doen besluiten om onze samenwerking te continueren. Voor nu als shirtsponsor op de linkerschouder. Dicht bij het hart! Maar wie weet wat de toekomst ons zal brengen”, zegt Van Hooff.

Vitesse is blij dat een Arnhems icoon als Koninklijke Burgers’ Zoo aan de club verbonden blijft. Commercieel directeur Olivier Smit: “Wij willen Koninklijke Burgers’ Zoo hartelijk bedanken voor het vertrouwen én voor het jaar dat zij hoofdsponsor zijn geweest. Een unieke deal, met het thema 'Dagje uit in Arnhem' als uitgangspunt. Op die manier hebben wij hele mooie events georganiseerd en 75 jaar Airborne een prachtige plek weten te geven”, zegt Smit. “De unieke teamfoto tussen de giraffes, de rustactiviteit, de maatschappelijke events bij Koninklijke Burgers’ Zoo en Nederlands Openluchtmuseum voor ouderen en de historische rondleiding met Max Clark: door deze samenwerking zijn er prachtige initiatieven ontstaan. En dan is het uitshirt, met Koninklijke Burgers’ Zoo op de borst, bij het Eredivisie Shirt Festival ook nog eens tot mooiste Vitesse-shirt aller tijden uitgeroepen. We kunnen trots zijn op deze samenwerking.”

Ook het Nederlands Openluchtmuseum blijft op een mooie wijze verbonden aan Vitesse. Hier komt Vitesse op zeer korte termijn op terug.

Reacties


Meer nieuws


Tropische dromen onder kokospalmen

Tropische dromen onder kokospalmen

vrijdag, 31 juli 2020

Wie aan tropische strandvakanties denkt, denkt aan palmen. En dan vast en zeker aan de meest bekende uit deze 2600 soorten omvattende familie: Cocos nuctifera, de kokospalm.

Lees meer
Twee leeuwen geboren op zomeravond

Twee leeuwen geboren op zomeravond

dinsdag, 28 juli 2020

Voor de ogen van bezoekers heeft een leeuwin maandagavond 27 juli op het oog gezonde welpen ter wereld gebracht! De ervaren moeder baarde en plein public
. De jongen blijven komende 6 weken achter de schermen.

Lees meer

Belangrijke informatie

In ons park nemen we verschillende maatregelen om de gepaste afstand van 1,5 meter te kunnen garanderen. Zo hanteren we een maximum aantal bezoekers per dag. Om dit maximum te bewaken, is het noodzakelijk dat alle bezoekers (ook abonnementhouders) op voorhand online toegang tot het park reserveren.