Eén momentje voor een bewuste keuze…

Wij maken gebruik van cookies om jouw websitebezoek zo gebruiksvriendelijk en persoonlijk mogelijk te maken. Met behulp van deze cookies zijn wij onder andere in staat om de site te kunnen analyseren, het gebruiksgemak te verbeteren en jou de meest relevante informatie te kunnen tonen. Wij verzoeken je om kort de tijd te nemen voor een bewuste keuze. Lees hoe wij met privacy en cookies omgaan.

Reserveer uw bezoek

Wat leuk dat u Burgers' Zoo komt bezoeken! Om uw bezoek veilig en verantwoord te laten verlopen hebben we het maximum aantal bezoekers per dag sterk beperkt. Daartoe vragen wij alle bezoekers (ook abonnementhouders) voorafgaand aan hun bezoek in ons online reserveringssysteem een tijdslot te reserveren en de bevestiging mee te nemen op het tijdstip van het bezoek.

Maak een keuze

Zomeravond

Van zaterdag 11 juli tot en met zondag 23 augustus blijft Koninklijke Burgers’ Zoo elke dag extra lang open tot 20.00 uur. Vanaf 15.00 uur kunt u tegen het bijzonder scherpe tarief van 16,50 euro per persoon vijf uur lang van het dierenpark genieten.

Bestel zomeravondtickets

Drie garanties

Het bieden van een veilig en onbezorgd dagje samen uit is voor ons een belangrijk punt. Daarom hangen wij onze maatregelen op aan drie garanties:

  1. In ons park handhaven wij de anderhalve meter afstand.
  2. Er is voldoende en heldere informatie aanwezig door middel van begrijpelijke instructies en bewegwijzering.
  3. We zullen extra hygiënemaatregelen treffen.

Lees al onze maatregelen

 

Veelgestelde vragen

Zijn er extra kosten verbonden aan het reserveren van 'tijdstip van binnenkomst'?
Nee. Het reserveren van een tijdstip van binnenkomst is echter verplicht voor elke bezoeker – ongeacht of u abonnementhouder bent, of niet. Komt u met drie leden van uw huishouden naar ons park, dan heeft u naast een geldig toegangsbewijs / abonnement ook een 'tijdstip van binnenkomst' per persoon nodig. Deze zullen op één e-ticket komen te staan. In dit voorbeeld staat er op het e-ticket bij 'Aantal' '3x' vermeld, wat betekent dat u voor 3 personen een tijdstip van binnenkomst heeft gereserveerd. 

Ik heb een Kruidvat ticket, kan ik die gebruiken?
Ja. Door te kiezen voor de button 'ik heb al een ticket/abonnement' kunt u een tijdstip van binnenkomst reserveren en eventueel een parkeerkaart aanschaffen. Breng het ticket van Kruidvat, samen met het tijdstip van binnenkomst en het parkeerticket mee naar uw bezoek aan ons park.

Hoe kan ik mijn kortingscoupon gebruiken?
Via www.burgerszoo.nl/reserveren kunt u kiezen voor de knop 'ik heb al een ticket/abonnement'. Vervolgens kunt u een tijdstip van binnenkomst reserveren en eventueel een parkeerticket aanschaffen. Op de dag van uw bezoek kunt u een ticket aanschaffen bij onze kassa en daarbij gebruik maken van de korting. Wij nemen de coupon aan de kassa in.

Ik heb een Gelrepas. Wanneer is deze geldig en hoe kan ik die gebruiken?
De Gelrepas is geldig in de maanden juli en augustus. U heeft hiervoor coupon nummer 50 nodig uit uw boekje. U neemt de coupon, uw pas, uw geldige legitimatiebewijs en een tijdsreservering mee naar de kassa van ons park. Dit laatste reserveert u via www.burgerszoo.nl/reserveren. Indien u deze 4 zaken niet compleet heeft, kunnen wij u geen toegang verlenen.

Ik heb een coupon uit de Postcodeloterijagenda/VIP Kaart Bankgiroloterij. Hoe kom ik nu aan een kaartje?
U kunt met de coupon of de VIP Kaart naar onze kassa komen. Deze is alleen voor onze gasten met een dergelijke coupon of kaart geopend. Vergeet u geen tijdsreservering te maken op www.burgerszoo.nl/reserveren     

Zijn mijn tickets gekocht via Ticketveiling langer geldig?
Er zijn twee type tickets in omloop:

  • Tickets gekocht voor 1 april. Deze zijn oorspronkelijk geldig tot en met 30 juni 2020 Maar zijn nu verlengd tot en met 31-7-2020. Deze tickets zijn geldig in de maand juli 2020.
  • Tickets gekocht na 1 april 2020. Dit zijn tickets gekocht onder nieuwe voorwaarden. Deze tickets hebben een veel langere geldigheid en zijn ook te gebruiken in de maanden juli en augustus 2020.

Hoe kan ik de korting krijgen met mijn abonnement van een andere dierentuin? En moet ik dan ook een reservering maken?
Ja, alle bezoekers maken een reservering voor een aankomsttijd. U kiest dan voor de optie ‘ik heb al een ticket of een abonnement’  en reserveert alleen een aankomsttijd en eventueel een parkeerticket. Uw kaartje koopt u dan aan de kassa. 

Ik wil mijn reservering annuleren of wijzigen naar een andere datum. Hoe doe ik dat?
Wij kunnen voor u de datum niet wijzigen, maar u kunt wel eerst een nieuwe datum kiezen en deze tijd reserveren. De oude reservering mailt u dan naar receptie@burgerszoo.nl. Zij zullen dan de annulering vrijgeven in de reserveringsmodule zodat iemand anders weer van deze aankomsttijd gebruik kan maken.

Ik heb een reservering gemaakt voor 4 personen, maar ik krijg maar 1 ticket.
Dit reserveringsticket voor het aantal dat u heeft opgegeven bij de reservering. Dat kunt u checken door op het ticket onder het tijdstip van de reservering te kijken bij: ‘reservering voor binnenkomst’.

Ik wil graag een reservering maken voor over 1,5 maand, maar ik zie die datum nog niet staan.
De kalender schuift steeds iets verder op. We hebben ongeveer een maand aan mogelijke data beschikbaar.

Ik wil een abonnement aanschaffen, maar ook een reservering maken.
U kiest voor de optie: ‘ik heb een ticket of een abonnement” en reserveert hier uw aankomsttijd. Daarnaast sluit u online een abonnement af via www.burgerszoo.nl/abonnement-aanvragen.

Ik heb zelf een abonnement en ik neem iemand mee die nog een kaartje nodig heeft. Hoe maak ik de reservering?
U reserveert beiden een aankomsttijd. Het beste werkt om eerst te kijken op ‘ik heb al een ticket of een abonnement’ en daar de reservering te maken voor de abonnementhouder en daarna het kaartje te kopen en de tijdsreservering te maken via ‘ik heb nog geen ticket of abonnement’ . Het is helaas niet mogelijk om dit in één bestelling te doen.

Krijgen abonnementhouders voorrang? Waarom wel / niet?
Burgers’ Zoo heeft ervoor gekozen om alle bezoekers gelijkwaardig te behandelen. Natuurlijk behouden onze abonnementhouders ‘onbeperkt toegang’, met als enige beperking dat iedere bezoeker (ook kinderen onder de vier jaar) over een tijdslotticket dient te beschikken naast zijn/haar geldige abonnementspas.

Bent u abonnementhouder, maar heeft u helaas geen digitale nieuwsbrief met extra informatie over uw abonnement van ons ontvangen?
We beschikken van een klein percentage abonnementhouders niet over hun e-mailadres. Voor deze gevallen geldt dat u zich als abonnementhouder via www.burgerszoo.nl/corona snel en eenvoudig kunt inschrijven, zodat u de gestuurde informatie alsnog van ons ontvangt.

Ik wil graag mijn abonnement verlengen. Hoe werkt dat?
U ontvangt ongeveer 3 a 4 weken voor de afloop van uw abonnement een email met daarin een link waarmee u de verlenging kunt regelen. Dit is een persoonlijke link, waarmee u rechtstreeks uw abonnement kunt verlengen.

Ik heb geen bevestiging gehad van mijn online abonnementenbestelling.
Het kan voorkomen dat uw bevestiging in uw spambox is gekomen. Wanneer u een Gmailaccount heeft kan de bevestiging ook terecht komen in één van de serviceboxen. Mocht u de bevestiging nog steeds niet hebben ontvangen, mailt u ons dan via receptie@burgerszoo.nl. Wij kunnen dan de bestelling voor u nakijken.

Ik kan alleen voor mij een abonnement verlengen, maar ik wil ook graag voor mijn partner een abonnement. Of: Ik wil graag een abonnement voor mijn kind dat 4 jaar geworden is erbij afsluiten.
In beide situaties kan dit alleen bij de kassa van ons park. Voor deze specifieke situaties is onze kassa uiteraard gewoon geopend. Wij helpen u daar graag.

Ik heb geen link gehad om te verlengen en ontvang geen email of nieuwsbrief van Burgers’ Zoo.
Wellicht is uw emailadres niet gekoppeld aan uw abonnement. Geeft u dit door via de website www.burgerszoo.nl/corona of per mail naar service@burgerszoo.nl.

Krijg ik met mijn abonnement korting bij andere parken?
Per 1 juli 2020 is dit weer mogelijk. Houdt u er rekening mee dat de afspraken per park verschillen. Checkt u de website van het betreffende park.

Kunnen mensen gebruik maken van de toiletten?
Ja. Wel geldt dat niet alle toiletten open zullen zijn. We zullen hier helder en duidelijk over communiceren. Vanzelfsprekend besteden wij gedurende de dag extra zorg aan het schoonmaken en ontsmetten van onze toiletgelegenheden.

Zijn de speeltuinen open?
De buitenspeeltuin is open, maar de binnenspeeltuin (Kids Jungle) blijft helaas voorlopig gesloten.

Kunnen we gebruik maken van de horeca?
Enkele van onze restaurants zullen geopend zijn. Wel gelden er extra regels. Per huishouden mag 1 persoon naar binnen om de maaltijd op te halen en ook hier vragen wij onze bezoekers om 1.5 meter afstand te houden. Vanaf 1 juni gaat ons terras open.

Is de parkwinkel geopend?
De Park winkel is geopend. Ook hier zijn gepaste maatregelen getroffen. 

Wat moet u allemaal meenemen op de dag van uw bezoek om toegang tot het park te kunnen krijgen?
1) Een geldig toegangskaartje / een geldige abonnementspas per persoon.
2) Een ticket voor het gereserveerde 'tijdstip van binnenkomst' per persoon. Komt u met drie personen, dan heeft u dus drie 'tijdstip van binnenkomst'-tickets nodig.
3) Eventueel (alleen wanneer u met de auto komt uiteraard) een online geboekt parkeerticket of uw geldige jaarkaart om te parkeren (in het geval van abonnementhouders).


Heeft u een andere vraag met betrekking tot de heropening van Burgers’ Zoo vanaf dinsdag 19 mei die hier niet behandeld wordt?
Stuur dan uw vraag naar marketing@burgerszoo.nl. Wij doen ons best om uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Belangrijke informatie

In ons park nemen we verschillende maatregelen om de gepaste afstand van 1,5 meter te kunnen garanderen. Zo hanteren we een maximum aantal bezoekers per dag. Om dit maximum te bewaken, is het noodzakelijk dat alle bezoekers (ook abonnementhouders) op voorhand online toegang tot het park reserveren.