Dinsdagavond 12 januari 2021 is in de persconferentie bekendgemaakt dat alle dierenparken tot nader order in ieder geval tot en met 9 februari 2021 moeten sluiten.
Om uw bezoek veilig en verantwoord te laten verlopen hebben we het maximum aantal bezoekers per dag sterk beperkt. Daartoe vragen wij alle bezoekers (ook abonnementhouders) voorafgaand aan hun bezoek in ons online reserveringssysteem een tijdslot te reserveren en de bevestiging mee te nemen op het tijdstip van het bezoek.
Het bieden van een veilig en onbezorgd dagje samen uit is voor ons een belangrijk punt. Daarom hangen wij onze maatregelen op aan drie garanties:
In alle overdekte ruimtes zoals onze winkel, toiletten, restaurants en de Ocean, Mangrove, Bush en Desert, is het voor bezoekers van 13 jaar en ouder verplicht een mondkapje te dragen. We adviseren bovendien dringend om elders in ons park ook een mondkapje te dragen.
Alle online aangeschafte tickets zijn nog te gebruiken t/m 30 april 2021.
Uw abonnement wordt automatisch verlengd met de periode dat wij dicht moeten blijven. U hoeft daarvoor niets te doen.
Het gezelschap waarmee u Burgers' Zoo bezoekt mag maximaal uit 4 volwassenen bestaan. Wanneer iedereen uit hetzelfde huishouden komt geldt die beperking niet.
Het is alleen mogelijk om eten en drinken af te halen. Voor meer informatie zie: Horeca
Nee, hier zijn geen kosten aan verbonden. Het reserveren van een tijdstip van binnenkomst is echter verplicht voor elke bezoeker – ongeacht of u abonnementhouder bent, of niet. Komt u met drie leden van uw huishouden naar ons park, dan heeft u naast een geldig toegangsbewijs / abonnement ook een 'tijdstip van binnenkomst' per persoon nodig. Deze zullen op één e-ticket komen te staan. In dit voorbeeld staat er op het e-ticket bij ‘Reservering voor binnenkomst’ '3x' vermeld, wat betekent dat u voor 3 personen een tijdstip van binnenkomst heeft gereserveerd. Ook voor kinderen onder 4 jaar dient een reservering gemaakt te worden.
Om alle abonnementhouders zoveel mogelijk gelegenheid te bieden om ons park naar wens te kunnen bezoeken, is het slechts mogelijk om één datum en tijdstip vooruit te reserveren. Hiermee voorkomen we dat sommige mensen maar liefst vijf bezoeken vooruit inplannen en er voor andere bezoekers geen plek meer is. Zodra uw gereserveerde bezoek achter de rug is, kunt u uiteraard weer een nieuw bezoek inplannen. Eén reservering geldt voor alle gezinsleden uit uw gezelschap.
Burgers’ Zoo heeft ervoor gekozen om alle bezoekers gelijkwaardig te behandelen. Natuurlijk behouden onze abonnementhouders ‘onbeperkt toegang’, met als enige beperking dat iedere bezoeker (ook kinderen onder de vier jaar) over een tijdslotticket dient te beschikken naast zijn/haar geldige abonnementspas.
U kunt met uw kortingscoupon naar onze kassa komen. Deze is alleen voor onze gasten met een dergelijke coupon of kaart geopend. Reserveert u wel van tevoren een datum en tijdstip voor uw bezoek.
In 2021 is de Gelrepas ook bij Burgers’ Zoo geldig. De Gelrepashouder krijgt korting (Volwassene betaalt €19,50 en kind 4-9 jaar €17,00). Het is ook mogelijk om een abonnement aan te schaffen en met het tegoed van de Gelrepas uw abonnement te betalen. Er is geen korting op een abonnement. Een Gelrepas is persoonsgebonden, dus vergeet uw legitimatie niet en alleen de houder van de pas krijgt korting en kan met het tegoed betalen. Zie de website van Gelrepas voor meer informatie.
U kunt met de coupon of de VIP Kaart naar onze kassa komen. Deze is alleen voor onze gasten met een dergelijke coupon of kaart geopend. Reserveert u wel van tevoren een datum en tijdstip voor uw bezoek via de button ‘ik wil een bezoek reserveren’. Reserveren gaat via: een tijdstip voor uw bezoek.
Een reservering voor een tijdslot kunt u rechtstreeks maken op de Dagje Uit pagina van de Jumbo. (En hoeft u niet op onze website te doen.) U kiest hier uw datum + tijd bij het aanschaffen van de tickets. U kunt via onze website nog wel een parkeerkaart kopen, indien nodig.
We beschikken van een klein percentage abonnementhouders niet over hun e-mailadres. Voor deze gevallen geldt dat u zich als abonnementhouder via www.burgerszoo.nl/corona snel en eenvoudig kunt inschrijven, zodat u de gestuurde informatie alsnog van ons ontvangt.
U ontvangt ongeveer 3 a 4 weken voor de afloop van uw abonnement een email met daarin een link waarmee u de verlenging kunt regelen. Dit is een persoonlijke link, waarmee u rechtstreeks uw abonnement kunt verlengen.
Het kan voorkomen dat uw bevestiging in uw spambox is gekomen. Wanneer u een Gmailaccount heeft kan de bevestiging ook terecht komen in één van de serviceboxen. Mocht u de bevestiging nog steeds niet hebben ontvangen, mailt u ons dan via receptie@burgerszoo.nl. Wij kunnen dan de bestelling voor u nakijken.
In de bevestiging die u heeft ontvangen, ziet u een link om uw reservering te wijzigen. Hiermee annuleert u de huidige reservering en kunt u meteen erna een nieuwe reservering maken. De entreetickets en de parkeerkaart blijven geldig. U wijzigt hiermee alleen de reservering voor de aankomsttijd. U kunt de kaartjes uit de originele mail bij aankomst alsnog laten scannen bij de kassa.
Ja, alle bezoekers maken een reservering voor een aankomsttijd. U kiest dan voor de optie ‘ik wil een bezoek reserveren’ en reserveert alleen een aankomsttijd en eventueel een parkeerticket. Uw kaartje koopt u dan aan de kassa. Vergeet niet een bewijs mee te nemen om te laten zien dat uw abonnement geldig is.
Dit reserveringsticket is voor het aantal personen dat u heeft opgegeven bij de reservering. Dat kunt u checken door op het ticket onder het tijdstip van de reservering te kijken bij: ‘reservering voor binnenkomst’.
De kalender schuift steeds iets verder op. We hebben ongeveer een maand aan mogelijke data beschikbaar.
Dan kunt u op deze pagina een tijdstip voor uw bezoek reserveren. Het abonnement kunt u online aanschaffen.
U reserveert beiden een aankomsttijd. Het beste werkt om eerst te kijken op ‘ik wil een bezoek reserveren’ en daar de reservering te maken voor de abonnementhouder en daarna het kaartje te kopen en de tijdsreservering te maken via 'ik wil reserveren + ticket(s) kopen’ . Het is helaas niet mogelijk om dit in één bestelling te doen.
In beide situaties kan dit alleen bij de kassa van ons park. Voor deze specifieke situaties is onze kassa uiteraard gewoon geopend. Wij helpen u daar graag.
Wellicht is uw emailadres niet gekoppeld aan uw abonnement. Geeft u dit door via de website www.burgerszoo.nl/corona of per mail naar service@burgerszoo.nl.
Per 1 juli 2020 is dit weer mogelijk. Houdt u er rekening mee dat de afspraken per park verschillen? Checkt u de website van het betreffende park.
Ja. Wel geldt dat niet alle toiletten open zullen zijn. We zullen hier helder en duidelijk over communiceren. Vanzelfsprekend besteden wij gedurende de dag extra zorg aan het schoonmaken en ontsmetten van onze toiletgelegenheden.
De buitenspeeltuin is open, maar de binnenspeeltuin (Kids Jungle) blijft helaas voorlopig gesloten.
De Parkwinkel is geopend. Ook hier zijn gepaste maatregelen getroffen.
1) Een geldig toegangskaartje / een geldige abonnementspas per persoon.
2) Een ticket voor het gereserveerde 'tijdstip van binnenkomst' voor het aantal personen waar u voor heeft gereserveerd. Komt u met drie personen, dan heeft u dus maar een 'tijdstip van binnenkomst'-ticket nodig.
3) Eventueel (alleen wanneer u met de auto komt uiteraard) een online geboekt parkeerticket of uw geldige jaarkaart om te parkeren (in het geval van abonnementhouders).
4) Mondkapje
Stuur dan uw vraag naar receptie@burgerszoo.nl. Wij doen ons best om uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.