Eén momentje voor een bewuste keuze…

Wij maken gebruik van cookies om jouw websitebezoek zo gebruiksvriendelijk en persoonlijk mogelijk te maken. Met behulp van deze cookies zijn wij onder andere in staat om de site te kunnen analyseren, het gebruiksgemak te verbeteren en jou de meest relevante informatie te kunnen tonen. Wij verzoeken je om kort de tijd te nemen voor een bewuste keuze. Lees hoe wij met privacy en cookies omgaan.

Reserveer uw bezoek

Wat leuk dat u Burgers' Zoo komt bezoeken! Om uw bezoek veilig en verantwoord te laten verlopen hebben we het maximum aantal bezoekers per dag sterk beperkt. Daartoe vragen wij alle bezoekers (ook abonnementhouders) voorafgaand aan hun bezoek in ons online reserveringssysteem een tijdslot te reserveren en de bevestiging mee te nemen op het tijdstip van het bezoek.

Maak een keuze

Heeft u al een ticket, abonnement, voordeelbon (bv. Postcode Loterij of VIP-bon), voucher of abonnement bij een ander dierenpark?

Ik wil een bezoek reserveren

 

Drie garanties

Het bieden van een veilig en onbezorgd dagje samen uit is voor ons een belangrijk punt. Daarom hangen wij onze maatregelen op aan drie garanties:

  1. In ons park handhaven wij de anderhalve meter afstand.
  2. Er is voldoende en heldere informatie aanwezig door middel van begrijpelijke instructies en bewegwijzering.
  3. We zullen extra hygiënemaatregelen treffen.

Lees al onze maatregelen

 

Veelgestelde vragen

Zijn er extra kosten verbonden aan het reserveren van 'tijdstip van binnenkomst'?
Nee. Het reserveren van een tijdstip van binnenkomst is echter verplicht voor elke bezoeker – ongeacht of u abonnementhouder bent, of niet. Komt u met drie leden van uw huishouden naar ons park, dan heeft u naast een geldig toegangsbewijs / abonnement ook een 'tijdstip van binnenkomst' per persoon nodig. Deze zullen op één e-ticket komen te staan. In dit voorbeeld staat er op het e-ticket bij 'Aantal' '3x' vermeld, wat betekent dat u voor 3 personen een tijdstip van binnenkomst heeft gereserveerd. Ook voor kinderen onder 4 jaar dient een reservering gemaakt te worden.

Hoe kan ik mijn kortingscoupon gebruiken?
U kunt met uw kortingscoupon naar onze kassa komen. Deze is alleen voor onze gasten met een dergelijke coupon of kaart geopend. Reserveert u wel van tevoren een datum en tijdstip voor uw bezoek. 

Ik heb een coupon uit de Postcodeloterijagenda/VIP Kaart Bankgiroloterij. Hoe kom ik nu aan een kaartje?
U kunt met de coupon of de VIP Kaart naar onze kassa komen. Deze is alleen voor onze gasten met een dergelijke coupon of kaart geopend. Reserveert u wel van tevoren een datum en tijdstip voor uw bezoek via de button ‘ik wil een bezoek reserveren’. Reserveren gaat via: een tijdstip voor uw bezoek.    

Zijn mijn tickets gekocht via Ticketveiling langer geldig?
Er zijn twee type tickets in omloop:

  • Tickets gekocht voor 1 april. Deze zijn oorspronkelijk geldig tot en met 30 juni 2020 Maar zijn nu verlengd tot en met 31-7-2020. Deze tickets zijn geldig in de maand juli 2020.
  • Tickets gekocht na 1 april 2020. Dit zijn tickets gekocht onder nieuwe voorwaarden. Deze tickets zijn geldig tot en met 3-1-2021. 

Hoe kan ik de korting krijgen met mijn abonnement van een andere dierentuin? En moet ik dan ook een reservering maken?
Ja, alle bezoekers maken een reservering voor een aankomsttijd. U kiest dan voor de optie ‘ik wil een bezoek reserveren’  en reserveert alleen een aankomsttijd en eventueel een parkeerticket. Uw kaartje koopt u dan aan de kassa. Vergeet niet een bewijs mee te nemen om te laten zien dat uw abonnement geldig is. 

Ik wil mijn reservering annuleren of wijzigen naar een andere datum. Hoe doe ik dat?
In de bevestiging die u heeft ontvangen, ziet u een link om uw reservering te wijzigen. Hiermee annuleert u de huidige reservering en kunt u meteen erna een nieuwe reservering maken. De entreetickets en de parkeerkaart blijven geldig. U wijzigt hiermee alleen de reservering voor de aankomsttijd. U kunt de kaartjes uit de originele mail bij aankomst alsnog laten scannen bij de kassa. 

Ik heb een reservering gemaakt voor 4 personen, maar ik krijg maar 1 ticket.
Dit reserveringsticket is voor het aantal personen dat u heeft opgegeven bij de reservering. Dat kunt u checken door op het ticket onder het tijdstip van de reservering te kijken bij: ‘reservering voor binnenkomst’.

Ik wil graag een reservering maken voor over 1,5 maand, maar ik zie die datum nog niet staan.
De kalender schuift steeds iets verder op. We hebben ongeveer een maand aan mogelijke data beschikbaar.

Ik wil een abonnement aanschaffen, maar ook een reservering maken.
Dan kunt u op deze pagina een tijdstip voor uw bezoek reserveren. Het abonnement kunt u online aanschaffen.

Ik heb zelf een abonnement en ik neem iemand mee die nog een kaartje nodig heeft. Hoe maak ik de reservering?
U reserveert beiden een aankomsttijd. Het beste werkt om eerst te kijken op ‘ik wil een bezoek reserveren’ en daar de reservering te maken voor de abonnementhouder en daarna het kaartje te kopen en de tijdsreservering te maken via 'ik wil reserveren + ticket(s) kopen’ . Het is helaas niet mogelijk om dit in één bestelling te doen.

Krijgen abonnementhouders voorrang? Waarom wel / niet?
Burgers’ Zoo heeft ervoor gekozen om alle bezoekers gelijkwaardig te behandelen. Natuurlijk behouden onze abonnementhouders ‘onbeperkt toegang’, met als enige beperking dat iedere bezoeker (ook kinderen onder de vier jaar) over een tijdslotticket dient te beschikken naast zijn/haar geldige abonnementspas.

Bent u abonnementhouder, maar heeft u helaas geen digitale nieuwsbrief met extra informatie over uw abonnement van ons ontvangen?
We beschikken van een klein percentage abonnementhouders niet over hun e-mailadres. Voor deze gevallen geldt dat u zich als abonnementhouder via www.burgerszoo.nl/corona snel en eenvoudig kunt inschrijven, zodat u de gestuurde informatie alsnog van ons ontvangt.

Ik wil graag mijn abonnement verlengen. Hoe werkt dat?
U ontvangt ongeveer 3 a 4 weken voor de afloop van uw abonnement een email met daarin een link waarmee u de verlenging kunt regelen. Dit is een persoonlijke link, waarmee u rechtstreeks uw abonnement kunt verlengen.

Ik heb geen bevestiging gehad van mijn online abonnementenbestelling.
Het kan voorkomen dat uw bevestiging in uw spambox is gekomen. Wanneer u een Gmailaccount heeft kan de bevestiging ook terecht komen in één van de serviceboxen. Mocht u de bevestiging nog steeds niet hebben ontvangen, mailt u ons dan via receptie@burgerszoo.nl. Wij kunnen dan de bestelling voor u nakijken.

Ik kan alleen voor mij een abonnement verlengen, maar ik wil ook graag voor mijn partner een abonnement. Of: Ik wil graag een abonnement voor mijn kind dat 4 jaar geworden is erbij afsluiten.
In beide situaties kan dit alleen bij de kassa van ons park. Voor deze specifieke situaties is onze kassa uiteraard gewoon geopend. Wij helpen u daar graag.

Ik heb geen link gehad om te verlengen en ontvang geen email of nieuwsbrief van Burgers’ Zoo.
Wellicht is uw emailadres niet gekoppeld aan uw abonnement. Geeft u dit door via de website www.burgerszoo.nl/corona of per mail naar service@burgerszoo.nl.

Krijg ik met mijn abonnement korting bij andere parken?
Per 1 juli 2020 is dit weer mogelijk. Houdt u er rekening mee dat de afspraken per park verschillen. Checkt u de website van het betreffende park.

Kunnen mensen gebruik maken van de toiletten?
Ja. Wel geldt dat niet alle toiletten open zullen zijn. We zullen hier helder en duidelijk over communiceren. Vanzelfsprekend besteden wij gedurende de dag extra zorg aan het schoonmaken en ontsmetten van onze toiletgelegenheden.

Zijn de speeltuinen open?
De buitenspeeltuin is open, maar de binnenspeeltuin (Kids Jungle) blijft helaas voorlopig gesloten.

Kunnen we gebruik maken van de horeca?
Enkele van onze restaurants zullen dagelijks geopend zijn. 

Is de parkwinkel geopend?
De Park winkel is geopend. Ook hier zijn gepaste maatregelen getroffen. 

Wat moet u allemaal meenemen op de dag van uw bezoek om toegang tot het park te kunnen krijgen?
1) Een geldig toegangskaartje / een geldige abonnementspas per persoon.
2) Een ticket voor het gereserveerde 'tijdstip van binnenkomst' voor het aantal personen waar u voor heeft gereserveerd. Komt u met drie personen, dan heeft u dus maar een 'tijdstip van binnenkomst'-ticket nodig.
3) Eventueel (alleen wanneer u met de auto komt uiteraard) een online geboekt parkeerticket of uw geldige jaarkaart om te parkeren (in het geval van abonnementhouders).


Heeft u een andere vraag met betrekking tot de heropening van Burgers’ Zoo vanaf dinsdag 19 mei die hier niet behandeld wordt?
Stuur dan uw vraag naar receptie@burgerszoo.nl. Wij doen ons best om uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

 

Ik heb punten gespaard bij de Jumbo voor een Dagje Uit. Hoe moet ik nu een reservering maken? 

Een reservering voor een tijdslot kunt u rechtstreeks doen op de Dagje Uit pagina van de Jumbo. En hoeft u niet op onze website te doen.