Corona
Ga terug

Corona

Ons park is tot nader order gesloten

Dinsdagavond 2 februari 2021 is in de persconferentie bekendgemaakt dat alle dierenparken tot nader order moeten sluiten. We begrijpen dat u teleurgesteld bent over dit nieuws, maar wij moeten ons logischerwijze bij dit landelijke besluit neerleggen. Wij hopen op uw begrip en wensen u en uw naasten gezondheid en veiligheid. Uiteraard hopen we u na de periode van sluiting snel weer te mogen verwelkomen in ons park.

Voor abonnementhouders:

Uw abonnement wordt door ons automatisch verlengd met de periode dat wij dicht moeten blijven. U hoeft daarvoor niets te doen.

Voor ticket kopers:

Mocht u over tickets beschikken, dan hoeft u eveneens niets te ondernemen. Wij verlengen de geldigheid van alle tickets automatisch t/m 27-06-21.

Deze maatregelen gelden voor wanneer ons park weer opent:

  1. Om uw bezoek veilig en verantwoord te laten verlopen, hebben we druk gewerkt om aan de 1,5 meter-maatschappij te voldoen en zullen we het maximum aantal bezoekers per dag sterk beperken. Om dat te realiseren en reguleren hebben we een reserveringssysteem gebouwd. Met dit systeem dienen alle bezoekers (ook abonnementhouders) voorafgaand aan hun bezoek in ons online reserveringssysteem een tijdslot te reserveren en de bevestiging mee te nemen op het tijdstip van het bezoek.
  2. Het gezelschap waarmee u Burgers' Zoo bezoekt mag maximaal uit 4 volwassenen bestaan. Wanneer iedereen uit hetzelfde huishouden komt geldt die beperking niet.
  3. Onze horeca ziet er even anders uit, bezoekers kunnen eten & drinken afhalen.
  4. Het is voor bezoekers van 13 jaar en ouder verplicht een mondkapje te dragen in alle binnenlocaties, zoals in de overdekte ecodisplays, restaurants en in de winkel.
  5. Er zijn diverse toiletgroepen geopend. Vraagt u op de dag zelf bij de ingang even na welke precies geopend zijn.

Alleen online ticketverkoop

Heeft u nog geen regulier entreeticket en wilt u ons park bezoeken, dan dient u deze online aan te schaffen. De kassa is alleen voor noodgevallen open. Ook uw parkeerticket dient u online aan te schaffen. Bent u reeds in het bezit van een ticket, voordeel bon of abonnement, dan maakt u hier de reservering voor een tijdstip van binnenkomst. U kunt hier direct het parkeerticket bestellen. 

Online 'tijdstip van binnenkomst' reserveren

Wij bieden de mogelijkheid om online een toegangskaart te kopen en een reservering te doen om binnen een bepaald 'tijdstip van binnenkomst' (van een half uur) ons park te betreden. Per bezoeker dient u naast uw toegangskaart ook een bevestiging van reservering van het tijdstip van binnenkomst mee te brengen. U kunt maximaal één tijdslot reserveren. Nadat u ons bezocht heeft kunt u wederom één tijdslot reserveren. Komt u met drie mensen uit uw huishouden naar Burgers’ Zoo, dan dient u op dat tijdstip van binnenkomst ook een reservering voor drie personen te maken. Ook uw parkeerticket dient u vooraf online aan te schaffen. 

Meenemen op de dag van het bezoek

Meenemen op de dag van het bezoek

Op de dag van hun bezoek dienen alle bezoekers (ook abonnementhouders) de volgende zaken mee te nemen:

  1. Toegangskaart(en) of geldige abonnementpas(sen)
  2. Online gekocht parkeerticket of geldige jaarkaart parkeren (indien u met de auto komt)
  3. De per persoon geboekte reservering voor het tijdstip van binnenkomst.
  4. Mondkapje

Zonder deze zaken kunnen we bezoekers helaas geen toegang tot het park verlenen.

Drie garanties

Drie garanties

Het bieden van een veilig en onbezorgd dagje samen uit is voor ons een belangrijk punt. Daarom hangen wij onze maatregelen op aan drie garanties:

  1. In ons park handhaven wij de anderhalve meter afstand.
  2. Er is voldoende en heldere informatie aanwezig door middel van begrijpelijke instructies en bewegwijzering.
  3. We zullen extra hygiënemaatregelen treffen.

Wat betekent het verder voor u als bezoeker?

Wat betekent het verder voor u als bezoeker?

Het is voor bezoekers van 13 jaar en ouder verplicht een mondkapje te dragen in alle binnenlocaties, zoals de overdekte ecodisplays, restaurants en in de winkel. We adviseren bovendien dringend om elders in ons park een mondkapje te dragen. Voor bezoekers is het misschien even wennen omdat het park er op sommige plaatsen iets anders uitziet. Zo zijn sommige paden eenrichtingswegen geworden, zijn extra hygiënemaatregelen genomen en lopen medewerkers rond om uitleg te geven. Het reguleren van het aantal bezoekers dat het park mag betreden, vraagt ook van u enig aanpassingsvermogen. Wij hopen daarom op uw medewerking en begrip.

Veelgestelde vragen

Het gezelschap waarmee u Burgers' Zoo bezoekt mag maximaal uit 4 volwassenen bestaan. Wanneer iedereen uit hetzelfde huishouden komt geldt die beperking niet.

Heel Burgers' Zoo, inclusief de horeca, is momenteel vanwege de lockdown gesloten.

Nee, hier zijn geen kosten aan verbonden. Het reserveren van een tijdstip van binnenkomst is echter verplicht voor elke bezoeker – ongeacht of u abonnementhouder bent, of niet. Komt u met drie leden van uw huishouden naar ons park, dan heeft u naast een geldig toegangsbewijs / abonnement ook een 'tijdstip van binnenkomst' per persoon nodig. Deze zullen op één e-ticket komen te staan. In dit voorbeeld staat er op het e-ticket bij ‘Reservering voor binnenkomst’ '3x' vermeld, wat betekent dat u voor 3 personen een tijdstip van binnenkomst heeft gereserveerd. Ook voor kinderen onder 4 jaar dient een reservering gemaakt te worden.

Om alle abonnementhouders zoveel mogelijk gelegenheid te bieden om ons park naar wens te kunnen bezoeken, is het slechts mogelijk om één datum en tijdstip vooruit te reserveren. Hiermee voorkomen we dat sommige mensen maar liefst vijf bezoeken vooruit inplannen en er voor andere bezoekers geen plek meer is. Zodra uw gereserveerde bezoek achter de rug is, kunt u uiteraard weer een nieuw bezoek inplannen. Eén reservering geldt voor alle gezinsleden uit uw gezelschap.

Burgers’ Zoo heeft ervoor gekozen om alle bezoekers gelijkwaardig te behandelen. Natuurlijk behouden onze abonnementhouders ‘onbeperkt toegang’, met als enige beperking dat iedere bezoeker (ook kinderen onder de vier jaar) over een tijdslotticket dient te beschikken naast zijn/haar geldige abonnementspas.

U kunt met uw kortingscoupon naar onze kassa komen. Deze is alleen voor onze gasten met een dergelijke coupon of kaart geopend. Reserveert u wel van tevoren een datum en tijdstip voor uw bezoek. 

U kunt met de coupon of de VIP Kaart naar onze kassa komen. Deze is alleen voor onze gasten met een dergelijke coupon of kaart geopend. Reserveert u wel van tevoren een datum en tijdstip voor uw bezoek via de button ‘ik wil een bezoek reserveren’. Reserveren gaat via: een tijdstip voor uw bezoek

Een reservering voor een tijdslot kunt u rechtstreeks maken op de Dagje Uit pagina van de Jumbo. (En hoeft u niet op onze website te doen.) U kiest hier uw datum + tijd bij het aanschaffen van de tickets. U kunt via onze website nog wel een parkeerkaart kopen, indien nodig.  

U ontvangt ongeveer 3 a 4 weken voor de afloop van uw abonnement een email met daarin een link waarmee u de verlenging kunt regelen. Dit is een persoonlijke link, waarmee u rechtstreeks uw abonnement kunt verlengen.

Het kan voorkomen dat uw bevestiging in uw spambox is gekomen. Wanneer u een Gmailaccount heeft kan de bevestiging ook terecht komen in één van de serviceboxen. Mocht u de bevestiging nog steeds niet hebben ontvangen, mailt u ons dan via receptie@burgerszoo.nl. Wij kunnen dan de bestelling voor u nakijken.

In de bevestiging die u heeft ontvangen, ziet u een link om uw reservering te wijzigen. Hiermee annuleert u de huidige reservering en kunt u meteen erna een nieuwe reservering maken. De entreetickets en de parkeerkaart blijven geldig. U wijzigt hiermee alleen de reservering voor de aankomsttijd. U kunt de kaartjes uit de originele mail bij aankomst alsnog laten scannen bij de kassa. 

Ja, alle bezoekers maken een reservering voor een aankomsttijd. U kiest dan voor de optie ‘ik wil een bezoek reserveren’  en reserveert alleen een aankomsttijd en eventueel een parkeerticket. Uw kaartje koopt u dan aan de kassa. Vergeet niet een bewijs mee te nemen om te laten zien dat uw abonnement geldig is. 

Dit reserveringsticket is voor het aantal personen dat u heeft opgegeven bij de reservering. Dat kunt u checken door op het ticket onder het tijdstip van de reservering te kijken bij: ‘reservering voor binnenkomst’.

De kalender schuift steeds iets verder op. We hebben ongeveer een maand aan mogelijke data beschikbaar.

Dan kunt u op deze pagina een tijdstip voor uw bezoek reserveren. Het abonnement kunt u online aanschaffen.

U reserveert beiden een aankomsttijd. Het beste werkt om eerst te kijken op ‘ik wil een bezoek reserveren’ en daar de reservering te maken voor de abonnementhouder en daarna het kaartje te kopen en de tijdsreservering te maken via 'ik wil reserveren + ticket(s) kopen’ . Het is helaas niet mogelijk om dit in één bestelling te doen.

In beide situaties kan dit alleen bij de kassa van ons park. Let op! Wij zijn tot nader order gesloten.

Wellicht is uw emailadres niet gekoppeld aan uw abonnement. Geeft u dit door via de website www.burgerszoo.nl/emailadres of per mail naar service@burgerszoo.nl.

Per 1 juli 2020 is dit weer mogelijk. Houdt u er rekening mee dat de afspraken per park verschillen? Checkt u de website van het betreffende park.

Ja. Wel geldt dat niet alle toiletten open zullen zijn. We zullen hier helder en duidelijk over communiceren. Vanzelfsprekend besteden wij gedurende de dag extra zorg aan het schoonmaken en ontsmetten van onze toiletgelegenheden.

De buitenspeeltuin is open, maar de binnenspeeltuin (Kids Jungle) blijft helaas voorlopig gesloten.

Heel Burgers' Zoo, inclusief de Parkwinkel, is momenteel vanwege de lockdown gesloten.

1) Een geldig toegangskaartje / een geldige abonnementspas per persoon.
2) Een ticket voor het gereserveerde 'tijdstip van binnenkomst' voor het aantal personen waar u voor heeft gereserveerd. Komt u met drie personen, dan heeft u dus maar een 'tijdstip van binnenkomst'-ticket nodig.
3) Eventueel (alleen wanneer u met de auto komt uiteraard) een online geboekt parkeerticket of uw geldige jaarkaart om te parkeren (in het geval van abonnementhouders).
4) Mondkapje

Stuur dan uw vraag naar receptie@burgerszoo.nl. Wij doen ons best om uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.