Eén momentje voor een bewuste keuze…

Wij maken gebruik van cookies om jouw websitebezoek zo gebruiksvriendelijk en persoonlijk mogelijk te maken. Met behulp van deze cookies zijn wij onder andere in staat om de site te kunnen analyseren, het gebruiksgemak te verbeteren en jou de meest relevante informatie te kunnen tonen. Wij verzoeken je om kort de tijd te nemen voor een bewuste keuze. Lees hoe wij met privacy en cookies omgaan.

Corona

Het verheugt ons zeer dat we u weer als bezoeker in ons park mogen verwelkomen. Om uw bezoek veilig en verantwoord te laten verlopen, hebben we druk gewerkt om aan de 1,5 meter-maatschappij te voldoen en zullen we het maximum aantal bezoekers per dag sterk gaan beperken. Om dat te realiseren en reguleren hebben we een reserveringssysteem gebouwd. Met dit systeem dienen alle bezoekers (ook abonnementhouders) voorafgaand aan hun bezoek in ons online reserveringssysteem een tijdslot te reserveren en de bevestiging mee te nemen op het tijdstip van het bezoek. Via onze online kanalen blijven wij u op de hoogte houden over ontwikkelingen en het laatste nieuws. 

Alleen online ticketverkoop

Heeft u nog geen regulier entreeticket en wilt u ons park bezoeken, dan dient u deze online aan te schaffen. De kassa is alleen voor noodgevallen open. Ook uw parkeerticket dient u online aan te schaffen. 

Online 'tijdstip van binnenkomst' reserveren

Wij bieden de mogelijkheid om online een toegangskaart te kopen en een reservering te doen om binnen een bepaald 'tijdstip van binnenkomst' (van een half uur) ons park te betreden. Per bezoeker dient u naast uw toegangskaart ook een bevestiging van reservering van het tijdstip van binnenkomst mee te brengen. Komt u met drie mensen uit uw huishouden naar Burgers’ Zoo, dan dient u op dat tijdstip van binnenkomst ook een reservering voor drie personen te maken. Ook uw parkeerticket dient u vooraf online aan te schaffen. Reserveren kan via www.burgerszoo.nl/reserveren 

Meenemen op de dag van het bezoek

Op de dag van hun bezoek dienen alle bezoekers (ook abonnementhouders) de volgende zaken mee te nemen:

  1. toegangskaart(en) of geldige abonnementpas(sen)
  2. online gekocht parkeerticket of geldige jaarkaart parkeren (indien u met de auto komt)
  3. de per persoon geboekte reservering voor het tijdstip van binnenkomst.

Zonder deze zaken kunnen we bezoekers helaas geen toegang tot het park verlenen.

Drie garanties

Het bieden van een veilig en onbezorgd dagje samen uit is voor ons een belangrijk punt. Daarom hangen wij onze maatregelen op aan drie garanties:

  1. In ons park handhaven wij de anderhalve meter afstand.
  2. Er is voldoende en heldere informatie aanwezig door middel van begrijpelijke instructies en bewegwijzering.
  3. We zullen extra hygiënemaatregelen treffen.

Wat betekent het verder voor u als bezoeker?

Voor bezoekers is het misschien even wennen omdat het park er op sommige
plaatsen iets anders uitziet. Zo zijn sommige paden eenrichtingswegen geworden, zijn extra hygiënemaatregelen genomen en lopen medewerkers rond om uitleg te geven. Het reguleren van het aantal bezoekers dat het park mag betreden, vraagt ook van u enig aanpassingsvermogen. Wij hopen daarom op uw medewerking en begrip.

Kijk hier voor de veel gestelde vragen. 

Abonnementhouders

Wij houden u per e-mail op de hoogte

Wij houden abonnementhouders per e-mail op de hoogte van de ontwikkelingen in het kader van corona. Bent u abonnementhouder, maar ontvangt u geen abonnee-communicatie per e-mail (zoals oproep tot verlengen en verjaardagskaart) van ons? Dan beschikken wij niet over uw (juiste) e-mailadres. Laat via onderstaand formulier weten wat uw e-mailadres, dan updaten wij uw gegevens en zorgen we dat u op de hoogte gehouden wordt over de laatste ontwikkelingen voor abonnementhouders.

Veelgestelde vragen door abonnementhouders

Mijn abonnement loopt binnenkort af. Hoe kan ik nu verlengen?

Voor afloop van uw abonnement ontvangt u van ons een link per email waarmee u digitaal uw abonnementen kunt verlengen. Deze eerste email ontvangt u ongeveer één maand voor de afloopdatum. Voor het behoud van de verleng korting dient u vóór afloop van het abonnement te verlengen.

Heeft u geen mail van ons ontvangen, of verwacht u dat wij niet in het bezit zijn van uw juiste mailadres? Stuurt u ons dan alstublieft een mail met uw gegevens (naam en adres), zodat wij uw mailadres aan uw abonnementen kunnen koppelen.

Indien het voor u niet mogelijk is om digitaal te verlengen, is het ook nog mogelijk om dit aan onze kassa te regelen zoals voorheen. Doet u dit wel voor afloop van uw abonnement voor het behoud van uw opgebouwde korting.

 

Ik heb een verjaardagskaart. Blijft deze geldig?

Uw verjaardagskaart heeft een geldigheid van drie maanden. U kunt de kortingscode gebruiken om tickets te kopen via de site: www.burgerszoo.nl/jarig. U kunt de code in de laatste stap inwisselen. U dient daarnaast nog wel een reservering te maken voor uw bezoek aan ons park. Dit gaat via: www.burgerszoo.nl/reserveren.