Corona
Ga terug

Corona

Wij zijn weer open!

Wij zijn volledig open! Vanaf 25 september kunnen we zelfs zonder de verplichte 1,5 meter maatregel. Lees alles over de maatregelen die wij treffen om een bezoek aan ons park, ook vanaf 25 september, op een veilige manier te laten verlopen.

Reserveren voor toegang

Burgers’ Zoo is een groots opgezet park van 45 hectare. Door de brede paden en het oppervlak heeft u de ruimte om voldoende afstand te blijven houden. Om uw bezoek veilig en verantwoord te laten verlopen, blijven we het maximum aantal bezoekers per dag beperken. Om dat te realiseren en reguleren hebben we een reserveringssysteem gebouwd. Met dit systeem dienen alle bezoekers met een ticket of voordeelbon voorafgaand aan hun bezoek in ons online reserveringssysteem een ‘tijdstip van binnenkomst’ te reserveren en de bevestiging mee te nemen op het tijdstip.

Abonnementhouders

Abonnementhouders hoeven vanaf 25 september niet meer te reserveren voor toegang. We hebben in de capaciteit rekening gehouden met een vaste stroom abonnementhouders. U kunt met een geldig abonnement doorlopen bij de entree.

Horeca

Om onze restaurants te betreden dient u, naast een identiteitsbewijs (of paspoort óf rijbewijs) ter identificatie, te voldoen aan een van onderstaande voorwaarden:

  • Vaccinatiebewijs: Volledige coronavaccinatie. Vanaf zaterdag 10 juli is in Nederland een vaccinatie geldig vanaf 14 dagen nadat u volledig gevaccineerd bent.
  • Herstelbewijs: Bewijs dat u minder dan 6 maanden geleden hersteld bent van corona.
  • Testbewijs: Een negatieve testuitslag van minder dan 24 uur voor uw bezoek. U kunt een afspraak maken via www.testenvoortoegang.org. Kinderen onder de 13 jaar hoeven zich niet te laten testen.

Bovenstaande coronabewijzen kunt u alleen laten zien door middel van de CoronaCheck-app. De controle op een coronabewijs vindt plaats bij de entree tot de restaurants. Wanneer u zich geïdentificeerd heeft, krijgt u een bandje waarmee u de rest van de dag zonder CoronaCheck de horeca kunt betreden. Meer informatie over het verkrijgen van een coronabewijs kunt u vinden op de website van de Rijksoverheid { https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/coronabewijs }

Alleen online ticketverkoop

Heeft u nog geen regulier entreeticket en wilt u ons park bezoeken, dan dient u deze online aan te schaffen. Ook uw parkeerticket dient u online aan te schaffen. De kassa is geopend voor onze gasten die geen regulier ticket (bijvoorbeeld met een kortingscoupon) willen kopen of niet online kunnen betalen. Bent u reeds in het bezit van een ticket of voordeelbon, dan maakt u hier de reservering voor een tijdstip van binnenkomst. U kunt hier direct het parkeerticket bestellen. 

Online 'tijdstip van binnenkomst' reserveren

Wij bieden de mogelijkheid om online een toegangskaart te kopen en een reservering te doen om binnen een bepaald 'tijdstip van binnenkomst' (van een half uur) ons park te betreden. Per bezoeker dient u naast uw toegangskaart ook een bevestiging van reservering van het tijdstip van binnenkomst mee te brengen. Komt u met drie mensen uit uw huishouden naar Burgers’ Zoo, dan dient u op dat tijdstip van binnenkomst ook een reservering voor drie personen te maken. Ook uw parkeerticket dient u vooraf online aan te schaffen. 

Meenemen op de dag van het bezoek

Meenemen op de dag van het bezoek

Op de dag van hun bezoek dienen alle bezoekers (ook abonnementhouders) de volgende zaken mee te nemen:

  1. Toegangskaart(en) of geldige abonnementpas(sen)
  2. Online gekocht parkeerticket of geldige jaarkaart parkeren (indien u met de auto komt)
  3. Voor dagbezoekers de per persoon geboekte reservering voor het tijdstip van binnenkomst. Dit geldt niet voor abonnementhouders.

Zonder deze zaken kunnen we bezoekers helaas geen toegang tot het park verlenen.

Drie garanties

Drie garanties

Het bieden van een veilig en onbezorgd dagje samen uit is voor ons een belangrijk punt. Daarom hangen wij onze maatregelen op aan drie garanties:

  1. In ons park handhaven wij de anderhalve meter afstand.
  2. Er is voldoende en heldere informatie aanwezig door middel van begrijpelijke instructies en bewegwijzering.
  3. We zullen extra hygiënemaatregelen treffen.

Wat betekent het verder voor u als bezoeker?

Wat betekent het verder voor u als bezoeker?

Voor bezoekers is het misschien even wennen omdat het park er op sommige plaatsen iets anders uitziet. Zo hebben we bij sommige paden eenrichtingswegen ingericht en zijn er extra hygiënemaatregelen genomen. Het reguleren van het aantal bezoekers dat het park mag betreden, vraagt ook van u enig aanpassingsvermogen. Wij hopen daarom op uw medewerking en begrip.

Veelgestelde vragen

Onze horeca is geopend. Om onze restaurants te betreden dient u, naast een identiteitsbewijs (of paspoort óf rijbewijs) ter identificatie, over een Corona Toegangsbewijs te beschikken. Dit kan zijn een vaccinatie-, herstel- of testbewijs.

Nee, hier zijn geen kosten aan verbonden. Het reserveren van een tijdstip van binnenkomst is echter verplicht voor alle dagbezoekers. Komt u met drie leden van uw huishouden naar ons park, dan heeft u naast een geldig toegangsbewijs ook een 'tijdstip van binnenkomst' per persoon nodig. Deze zullen op één e-ticket komen te staan. In dit voorbeeld staat er op het e-ticket bij ‘Reservering voor binnenkomst’ '3x' vermeld, wat betekent dat u voor 3 personen een tijdstip van binnenkomst heeft gereserveerd. Ook voor kinderen onder 4 jaar dient een reservering gemaakt te worden.

Ja, ook zonder vaccinatiebewijs, herstelbewijs of testbewijs kunt u gebruik maken van de toiletten. Vanzelfsprekend besteden wij gedurende de dag extra zorg aan het schoonmaken en ontsmetten van onze toiletgelegenheden.

Het is niet meer nodig om een reservering te plaatsen voor de Ocean.

U kunt met uw kortingscoupon naar onze kassa komen. Deze is alleen voor onze gasten met een dergelijke coupon of kaart geopend. Reserveert u wel van tevoren een datum en tijdstip voor uw bezoek. 

U kunt met de coupon of de VIP Kaart naar onze kassa komen. Deze is alleen voor onze gasten met een dergelijke coupon of kaart geopend. Reserveert u wel van tevoren een datum en tijdstip voor uw bezoek via de button ‘ik wil een bezoek reserveren’. Reserveren gaat via: een tijdstip voor uw bezoek

Een reservering voor een tijdslot kunt u rechtstreeks maken op de Dagje Uit pagina van de Jumbo. (En hoeft u niet op onze website te doen.) U kiest hier uw datum + tijd bij het aanschaffen van de tickets. U kunt via onze website nog wel een parkeerkaart kopen, indien nodig.  

U ontvangt ongeveer 3 a 4 weken voor de afloop van uw abonnement een e-mail met daarin een link waarmee u de verlenging kunt regelen. 

Verlengen in Mijn Burgers' Zoo

U kunt ook zelf uw abonnement verlengen in Mijn Burgers’ Zoo. Hier kunt u eenvoudig en snel uw gegevens inzien en desgewenst zelf wijzigen. Maar ook kunt u hier zien tot hoe lang uw huidige abonnement nog geldig is. Of wanneer u het abonnement weer kunt verlengen om in aanmerking te blijven komen voor de opgebouwde loyaliteitskorting. Tevens kunt u inzien welke gezinsleden er allemaal op uw abonnement staan ingeschreven, of welk postadres van u bij ons bekend is.
Met Burgers’ Zoo kunt u:

  • Uw gegevens inzien en wijzigen
  • Zien hoelang uw abonnement geldig is
  • Zien hoe hoog de opgebouwde loyaliteitskorting is
  • Uw abonnement verlengen
  • Aangeven of u de ZieZoo wel of niet wenst te ontvangen

Zo krijgt u uw persoonlijke omgeving
Toegang verkrijgen tot Mijn Burgers’ Zoo is zo gepiept. We hebben het meeste al voor u klaar gezet. U hoeft alleen nog deze stappen te volgen:

  1. Voor hier uw e-mailadres in en klik op 'Volgende'
  2. Klik op wachtwoord vergeten. U ontvangt een link per e-mail om een wachtwoord te kiezen.
  3. U kunt nu inloggen op Mijn Burgers' Zoo.

Het kan voorkomen dat uw bevestiging in uw spambox is gekomen. Wanneer u een Gmailaccount heeft kan de bevestiging ook terecht komen in één van de serviceboxen. Mocht u de bevestiging nog steeds niet hebben ontvangen, mailt u ons dan via receptie@burgerszoo.nl. Wij kunnen dan de bestelling voor u nakijken.

In de bevestiging die u heeft ontvangen, ziet u een link om uw reservering te wijzigen. Hiermee annuleert u de huidige reservering en kunt u meteen erna een nieuwe reservering maken. De entreetickets en de parkeerkaart blijven geldig. U wijzigt hiermee alleen de reservering voor de aankomsttijd. U kunt de kaartjes uit de originele mail bij aankomst alsnog laten scannen bij de kassa. 

Ja, alle bezoekers maken een reservering voor een aankomsttijd. U kiest dan voor de optie ‘ik wil een bezoek reserveren’  en reserveert alleen een aankomsttijd en eventueel een parkeerticket. Uw kaartje koopt u dan aan de kassa. Vergeet niet een bewijs mee te nemen om te laten zien dat uw abonnement geldig is. 

Dit reserveringsticket is voor het aantal personen dat u heeft opgegeven bij de reservering. Dat kunt u checken door op het ticket onder het tijdstip van de reservering te kijken bij: ‘reservering voor binnenkomst’.

De kalender schuift steeds iets verder op. We hebben ongeveer een maand aan mogelijke data beschikbaar.

Als abonnementhouder hoeft vanaf 25 september u geen reservering meer te maken voor uw bezoek. Een abonnement kunt u online aanschaffen.

Voor een los ticket boekt u een reservering via 'ik wil reserveren + ticket(s) kopen’, voor een abonnementhouder is dit niet nodig.

In beide situaties kan dit alleen bij de kassa van ons park.

Wellicht is uw emailadres niet gekoppeld aan uw abonnement. Geeft u dit door via de website www.burgerszoo.nl/emailadres of per mail naar service@burgerszoo.nl.

Dit is weer mogelijk. Houdt u er rekening mee dat de afspraken per park verschillen? Checkt u de website van het betreffende park. Voor Apenheul heeft u een aparte code nodig. Deze code is: NVDDG2021.

Ja, de speeltuinen zijn geopend.

Ja, de Parkwinkel is geopend.

1) Een geldig toegangskaartje of abonnement.
2) Een ticket voor het gereserveerde 'tijdstip van binnenkomst' voor het aantal personen waar u voor heeft gereserveerd. Komt u met drie personen, dan heeft u dus maar een 'tijdstip van binnenkomst'-ticket nodig. Abonnementhouders hebben dit niet nodig.
3) Eventueel (alleen wanneer u met de auto komt uiteraard) een online geboekt parkeerticket of uw geldige jaarkaart om te parkeren (in het geval van abonnementhouders).

Stuur dan uw vraag naar receptie@burgerszoo.nl. Wij doen ons best om uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.