Ga terug

Corona

Reserveren voor toegang

Burgers’ Zoo is een groots opgezet park van 45 hectare. Door de brede paden en het oppervlak heeft u de ruimte om voldoende afstand te blijven houden. Om uw bezoek veilig en verantwoord te laten verlopen, blijven we het maximum aantal bezoekers per dag beperken. Om dat te realiseren en reguleren hebben we een reserveringssysteem gebouwd. Met dit systeem dienen alle bezoekers met een ticket of voordeelbon voorafgaand aan hun bezoek in ons online reserveringssysteem een ‘tijdstip van binnenkomst’ te reserveren en de bevestiging mee te nemen op het tijdstip.

Abonnementhouders

Abonnementhouders hoeven niet te reserveren voor toegang. We hebben in de capaciteit rekening gehouden met een vaste stroom abonnementhouders. U kunt met een geldig abonnement doorlopen bij de entree. 

Alleen online ticketverkoop

Heeft u nog geen regulier entreeticket en wilt u ons park bezoeken, dan dient u deze online aan te schaffen. Ook uw parkeerticket dient u online aan te schaffen. De kassa is geopend voor onze gasten die geen regulier ticket (bijvoorbeeld met een kortingscoupon) willen kopen of niet online kunnen betalen. Bent u reeds in het bezit van een ticket of voordeelbon, dan maakt u hier de reservering voor een tijdstip van binnenkomst. U kunt hier direct het parkeerticket bestellen. 

Online 'tijdstip van binnenkomst' reserveren

Wij bieden de mogelijkheid om online een toegangskaart te kopen en een reservering te doen om binnen een bepaald 'tijdstip van binnenkomst' (van een half uur) ons park te betreden. Per bezoeker dient u naast uw toegangskaart ook een bevestiging van reservering van het tijdstip van binnenkomst mee te brengen. Komt u met drie mensen uit uw huishouden naar Burgers’ Zoo, dan dient u op dat tijdstip van binnenkomst ook een reservering voor drie personen te maken. Ook uw parkeerticket dient u vooraf online aan te schaffen. 

Meenemen op de dag van het bezoek

Meenemen op de dag van het bezoek

Op de dag van hun bezoek dienen alle bezoekers (ook abonnementhouders) de volgende zaken mee te nemen:

  1. Toegangskaart(en) of geldige abonnementpas(sen)
  2. Online gekocht parkeerticket of geldige jaarkaart parkeren (indien u met de auto komt)
  3. Voor dagbezoekers de per persoon geboekte reservering voor het tijdstip van binnenkomst. Dit geldt niet voor abonnementhouders.

Zonder deze zaken kunnen we bezoekers helaas geen toegang tot het park verlenen.

Twee garanties

Twee garanties

Het bieden van een veilig en onbezorgd dagje samen uit is voor ons een belangrijk punt. Daarom hangen wij onze maatregelen op aan twee garanties:

  1. Er is voldoende en heldere informatie aanwezig door middel van begrijpelijke instructies en bewegwijzering.
  2. We zullen extra hygiënemaatregelen treffen.
Wat betekent het verder voor u als bezoeker?

Wat betekent het verder voor u als bezoeker?

Voor bezoekers is het misschien even wennen omdat het park er op sommige plaatsen iets anders uitziet. Zo hebben we bij sommige paden eenrichtingswegen ingericht en zijn er extra hygiënemaatregelen genomen. Het reguleren van het aantal bezoekers dat het park mag betreden, vraagt ook van u enig aanpassingsvermogen. Wij hopen daarom op uw medewerking en begrip.

Veelgestelde vragen

U kunt met uw kortingscoupon naar onze kassa komen om de entreetickets aan te schaffen. Heeft u een voordeelbon van de Postcode Loterij 2024? Die kunt u zowel aan de kassa als ook met de unieke kortingscode verzilveren via deze webshop.

U kunt met de voordeelbon of de VIP-kaart naar onze kassa komen om de entreetickets aan te schaffen. Heeft u een voordeelbon van de Postcode Loterij 2024? Die kunt u zowel aan de kassa als ook met de unieke kortingscode verzilveren via deze webshop.

Een reservering voor een datum kunt u rechtstreeks maken op de Dagje Uit pagina van de Plus. (dit hoeft u niet op onze website te doen.) U kunt via onze website nog wel een parkeerkaart kopen, indien nodig. 

In de bevestiging die u heeft ontvangen, ziet u een link om uw reservering te wijzigen. Hiermee annuleert u de huidige reservering en kunt u meteen erna een nieuwe reservering maken. De entreetickets en de parkeerkaart blijven geldig. U wijzigt hiermee alleen de reservering voor de aankomsttijd. U kunt de kaartjes uit de originele mail bij aankomst alsnog laten scannen bij de kassa. 

Let op! Dit is alleen mogelijk is met tickets/reservering via onze eigen website. Gaat het om tickets elders gekocht, dan moet u contact met hun opnemen.

Bij het tonen van een geldig abonnement van een ander dierenpark krijgt u aan de kassa van Burgers’ Zoo een bepaalde korting. Meer informatie over de kortingen kunt u vinden op de abonnementspagina. De kortingen die hier staan vermeld voor andere parken geldt andersom ook voor Burgers' Zoo. 

Vergeet niet uw abonnement(en) én een geldigheidsbewijs (Voordeelboekje, inlogpagina, bevestigingsmail, bankafschrijving, etc.) mee te nemen om aan de kassa te laten zien. Zonder een geldigheidsbewijs is het niet mogelijk om de korting te verrekenen.

Dit reserveringsticket is voor het aantal personen dat u heeft opgegeven bij de reservering. Dat kunt u checken door op het ticket onder het tijdstip van de reservering te kijken bij: ‘reservering voor binnenkomst’.

Reserveren is 2 maanden van te voren mogelijk. Dagelijks schuift de kalender op.

Als abonnementhouder hoeft u vanaf 25 september 2021 geen reservering meer te maken voor uw bezoek. Een abonnement kunt u online aanschaffen.

Het maken van een reservering is alleen noodzakelijk voor het losse ticket. Deze kan online aangeschaft worden of aan de kassa. Voor de abonnementhouder is het maken van een reservering niet noodzakelijk.

1) Een geldig toegangskaartje of abonnement.
2) Eventueel (alleen wanneer u met de auto komt uiteraard) een (online geboekt) parkeerticket of uw geldige jaarkaart om te parkeren (in het geval van abonnementhouders).

Stuur dan uw vraag naar receptie@burgerszoo.nl. Wij doen ons best om uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.