Voor de twaalfde keer is het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland bekend gemaakt. Hierbij wist Koninklijke Burgers’ Zoo een knappe vierde plek te veroveren, met als eindcijfer een 8,3. Dit terwijl de gemiddelde score dit jaar een 7,41 was. We zijn erg trots op dit mooie resultaat!
Bij Burgers’ Zoo besteden we dagelijks veel aandacht aan klantvriendelijkheid. De vierde plek is een mooie bevestiging dat we op de goede weg zijn, maar we gaan niet stil zitten en blijven veel aandacht besteden aan dit onderwerp. De persoonlijke aandacht die we proberen te bieden aan onze bezoekers draagt immers positief bij aan een mooie dag uit in ons park.
De top-10 van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland:
Een vakjury beoordeelt per categorie alle ingezonden cases. Aansluitend bezoekt zij de genomineerden op locatie, waarna op basis van de diverse ervaringen en inzichten de winnaar wordt vastgesteld.
Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland wordt bepaald aan de hand van een continu online onderzoek onder Nederlandse consumenten. De respondenten worden willekeurig geselecteerd uit SAMSAM, het consumentenpanel van SAMR.
Koninklijke Burgers’ Zoo mag sinds de oprichting van de Green Key in 2004 trots de gouden gradatie v…
Enkele seconde geleden
Voor een aantal diersoorten bestaan herintroductieprojecten in het wild. Dieren die in dierenparken…
2 dagen geleden
De zoektocht naar drie nieuwe winnaars van de internationaal gerenommeerde natuurbeschermingsprijs,…
5 dagen geleden