Voor de twaalfde keer is het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland bekend gemaakt. Hierbij wist Koninklijke Burgers’ Zoo een knappe vierde plek te veroveren, met als eindcijfer een 8,3. Dit terwijl de gemiddelde score dit jaar een 7,41 was. We zijn erg trots op dit mooie resultaat!
Bij Burgers’ Zoo besteden we dagelijks veel aandacht aan klantvriendelijkheid. De vierde plek is een mooie bevestiging dat we op de goede weg zijn, maar we gaan niet stil zitten en blijven veel aandacht besteden aan dit onderwerp. De persoonlijke aandacht die we proberen te bieden aan onze bezoekers draagt immers positief bij aan een mooie dag uit in ons park.
De top-10 van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland:
Een vakjury beoordeelt per categorie alle ingezonden cases. Aansluitend bezoekt zij de genomineerden op locatie, waarna op basis van de diverse ervaringen en inzichten de winnaar wordt vastgesteld.
Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland wordt bepaald aan de hand van een continu online onderzoek onder Nederlandse consumenten. De respondenten worden willekeurig geselecteerd uit SAMSAM, het consumentenpanel van SAMR.
Op zondag 4 april 2021 is er bij ons een op het oog kerngezond breedlipneushoorntje geboren. Het man…
6 april 2021
Met het paasweekend voor de deur hebben onze acht leeuwen als vorm van gedragsverrijking een niet al…
2 april 2021
De drie winnaars van de prestigieuze natuurbeschermingsprijs, de Future For Nature Award 2021, zijn…
22 maart 2021