Eén momentje voor een bewuste keuze…

Wij maken gebruik van cookies om jouw websitebezoek zo gebruiksvriendelijk en persoonlijk mogelijk te maken. Met behulp van deze cookies zijn wij onder andere in staat om de site te kunnen analyseren, het gebruiksgemak te verbeteren en jou de meest relevante informatie te kunnen tonen. Wij verzoeken je om kort de tijd te nemen voor een bewuste keuze. Lees hoe wij met privacy en cookies omgaan.

Kom eens (sfeer) proeven in het nieuwe Park Restaurant!
Terug

Kom eens (sfeer) proeven in het nieuwe Park Restaurant!

dinsdag, 24 november 2015
Kom eens (sfeer) proeven in het nieuwe Park Restaurant!

Onlangs hebben we al aangekondigd dat we in de maand november met man en macht aan de slag zijn gegaan om het Park Restaurant volledig te vernieuwen. De technische dienst heeft in dit proces nauw samengewerkt met het horecateam en enkele externe experts op het gebied van vormgeving en communicatie in de horeca.

En nu is het dan eindelijk zover! Als u al enige tijd niet meer in ons park bent geweest, herkent u het Park Restaurant echt niet meer terug. Graag lichten we enkele pijlers onder dit nieuwe horecaconcept in ons park toe. 

Ambachtelijk

Ambachtelijk

In het nieuwe concept staan drie kernwoorden centraal: ambachtelijk, duidelijk en gastvrij. We vinden het belangrijk dat onze bezoekers de keuze krijgen uit kwalitatief hoogwaardige horecaproducten met een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Aan veel van deze producten ligt bovendien een bijzonder verhaal ten grondslag dat we graag willen vertellen aan onze gasten. Zo maken we bijvoorbeeld gebruik van biologische FairTrade-koffie, waarbij een deel van de opbrengst terechtkomt bij koffieboeren in ontwikkelingslanden. En om een optimale koffie- en theebeleving te creëren, hebben onze horecamedewerkers een speciale barista-cursus gevolgd. Een ‘barista’ is sinds jaar en dag een begrip in Italië: het is de persoon die op meesterlijke wijze het perfecte kopje koffie serveert. 

Duidelijk

Daarnaast hebben we extra aandacht besteed aan een rustige, duidelijke communicatie in het nieuwe restaurant. We kiezen in de communicatie voor een duidelijke, eigen stijl die overal herkenbaar terugkomt en waarin afbeeldingen centraal staan. In één oogopslag moet de boodschap duidelijk zijn. Duidelijkheid is ook het uitgangspunt geweest voor de nieuwe logistiek. Horecaproducten worden op een voor de gast logische wijze gerangschikt aangeboden. Duidelijke themaborden boven de diverse buffetten geven helder aan welke producten op dat punt verkrijgbaar zijn, zodat de gast met weinig moeite snel en prettig die horecaproducten vindt waar hij naar op zoek is. 

Gastvrij

De vormgeving en stijl van het nieuwe Park Restaurant moet gastvrijheid uitademen. Gasten moeten zich al bij binnenkomst welkom voelen. Hierin is een belangrijke rol voor de horecamedewerkers weggelegd, maar ook de uitstraling, de sfeer en het geboden comfort zijn belangrijke factoren. Er is daarbij ook goed gekeken naar de diverse doelgroepen en hun wensen en behoeften. 

Reacties


Meer nieuws