Waar kan ik mijn cadeaupas besteden?

Je kunt de cadeaukaart gebruiken in het hele park of inwisselen voor een entreebewijs.

Waar kan ik zien hoeveel tegoed ik op mijn cadeaupas heb staan?

Het tegoed op de cadeaupas is direct te zien nadat er mee betaald is. Direct scannen van de QR-code via de camera op je telefoon of tablet kan ook.

Hoe betaal ik met mijn cadeaupas?

De cadeaupas werkt heel simpel. In de cadeaupas zit een chip. Deze kunt u gebruiken op de betaalterminal in ons park. U hoeft niet in een keer het gehele bedrag dat op de cadeaupas staat uit te geven. En ook niet op dezelfde plek.

Kan ik de cadeaupas ook inleveren als ik de pas niet meer heb?

Om het bedrag van de cadeaupas te kunnen vaststellen moet de QR-code of chip gelezen worden. Dus zonder kaart of pdf-bestand kan de cadeaupas niet ingeleverd worden.  

Kan ik de cadeaupas voor geld inwisselen?

Nee, de pas is niet inwisselbaar voor geld.

Wat gebeurt er bij verlies of diefstal van de cadeaupas?

In geval van diefstal of verlies vindt geen vergoeding plaats.

Ik heb een klacht, wat kan ik nu doen?

Heeft u vragen of opmerkingen over het gebruik van de cadeaupas of problemen bij het gebruik van de kaart, laat ons dit zo spoedig mogelijk weten door contact op te nemen met  via info@burgerszoo.nl

Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?

De algemene voorwaarden leest u op deze website.

Waar kan ik terecht voor (technische) vragen en storingen

Je kunt hiervoor contact opnemen met info@burgerszoo.nl

Wat doet Burgers’ Zoo met de cadeaupas als deze worden ingeleverd?

Het tegoed dat nog op de pas staat wordt gedoneerd.

Mijn vraag staat hier niet tussen

Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact op via info@burgerszoo.nl

Moet het tegoed op de kaart in één keer worden besteed?

Nee, de cadeaupas kan bij meerdere punten in delen gebruikt worden.

Hoe lang is mijn cadeaupas geldig?

De cadeaupas is geldig tot uiterlijk 2 jaar na aanschaf. Na die periode kan de cadeaupas niet meer worden gebruikt.

Waar kan ik zien tot wanneer mijn cadeaupas geldig is?

Door de cadeaupas te scannen met de camera op uw mobiele telefoon gaat u naar de website waar direct het tegoed te zien is. Het controleren van het tegoed kan ook via deze link door het nummer van de cadeaupas in te vullen.

Hoe lang is mijn abonnement nog geldig?

U kunt in Mijn Burgers' Zoo zien welke abonnementen u heeft en hoe lang deze geldig zijn.

Nog geen toegang tot Mijn Burgers' Zoo?
Toegang verkrijgen tot Mijn Burgers’ Zoo is zo gepiept. We hebben het meeste al voor u klaar gezet. U hoeft alleen nog deze stappen te volgen:

  1. Voor hier uw e-mailadres in en klik op 'Volgende'
  2. Klik op wachtwoord vergeten. U ontvangt een link per e-mail om een wachtwoord te kiezen.
  3. U kunt nu inloggen op Mijn Burgers' Zoo.

Ik ben verhuisd. Hoe geef ik mijn nieuwe adres door?

Wanneer u al abonnee bent bij Burgers' Zoo en een adreswijziging hebt kunt u mailen naar het volgende e-mailadres: Receptie@burgerszoo.nl

Geef in deze mail uw naam en oude en nieuwe adres aan. Op deze manier kunnen wij gelijk het nieuwe adres in het systeem zetten en ontvangt u altijd de ZieZoo op de mat. Hetzelfde geldt voor het wijzigen van uw e-mailadres. 

Ik wil graag mijn abonnement verlengen. Hoe werkt dat?

U ontvangt ongeveer 3 a 4 weken voor de afloop van uw abonnement een e-mail met daarin een link waarmee u de verlenging kunt regelen. 

Verlengen in Mijn Burgers' Zoo

U kunt ook zelf uw abonnement verlengen in Mijn Burgers’ Zoo. Hier kunt u eenvoudig en snel uw gegevens inzien en desgewenst zelf wijzigen. Maar ook kunt u hier zien tot hoe lang uw huidige abonnement nog geldig is. Of wanneer u het abonnement weer kunt verlengen om in aanmerking te blijven komen voor de opgebouwde loyaliteitskorting. Tevens kunt u inzien welke gezinsleden er allemaal op uw abonnement staan ingeschreven, of welk postadres van u bij ons bekend is.
Met Burgers’ Zoo kunt u:

Zo krijgt u uw persoonlijke omgeving
Toegang verkrijgen tot Mijn Burgers’ Zoo is zo gepiept. We hebben het meeste al voor u klaar gezet. U hoeft alleen nog deze stappen te volgen:

  1. Voor hier uw e-mailadres in en klik op 'Volgende'
  2. Klik op wachtwoord vergeten. U ontvangt een link per e-mail om een wachtwoord te kiezen.
  3. U kunt nu inloggen op Mijn Burgers' Zoo.

Is de Parkwinkel geopend?

Ja, de Parkwinkel is geopend.

Kan ik op de dag van aankomst voor het inchecken Burgers’ Zoo al bezoeken?

Ja, dat kan. U bent op de dag van aankomst vanaf 11:30 uur van harte welkom om Burgers’ Zoo te bezoeken. U kunt zich hiervoor bij receptie van Burgers’ Zoo Camp melden en later terugkeren voor het inchecken.

Wat zijn de aankomst- en vertrektijden?

Inchecken

Op de dag van aankomst kunt u tussen 15:00 uur en 17:00 uur inchecken. Bij het inchecken ontvangt u een polsbandje, voorzien van QR-code, deze dient u gedurende uw gehele verblijf te dragen. Hiermee kunt u aantonen dat u op de Burgers’ Zoo Camp overnacht. U mag op de aankomst dag vanaf 11:30 uur het park bezoeken. Hiervoor meldt u zich bij de Burgers’ Zoo Camp.

Uitchecken

De accommodaties dienen op de vertrek dag om uiterlijk 10:00 uur vrij te zijn. U kunt tussen 8:00 uur en 10:00 uur uitchecken. U kunt daarna nog tot sluitingstijd Burgers’ Zoo bezoeken. U kunt op de uitcheck dag parkeren- en het park betreden bij de hoofdingang: Antoon van Hooffplein 1, 6816 SH te Arnhem.

Is er Wifi beschikbaar?

Heeft u een smartphone, tablet of laptop en wilt u gebruik maken van ons draadloos netwerk? Wij bieden u gratis WIFI in de Chill Area. Een grote tent midden op het camping terrein. 

Welke faciliteiten zijn er aanwezig?

Op Burgers’ Zoo Camp bevinden zich openbare toiletten en douches. Daarnaast kunt u voor een versnapering terecht bij het horeca uitgiftepunt, hier tegenover gelegen bevindt zich de chill area: hier kunt u (gezamenlijk) uw consumpties nuttigen, samenkomen en een spelletje doen.

Wat is het adres van Burgers’ Zoo Camp?

Burgers’ Zoo Camp bevindt zich aan de Cattepoelseweg in Arnhem, maar heeft geen huisnummer. We hebben wel een duidelijk herkenbare poort. En u kunt uw route plannen via Google Maps: Plan uw route.

Kan ik mijn boeking annuleren?

Het is mogelijk om uw boeking te annuleren. Hierop zijn de annuleringsvoorwaarden van toepassing, deze leest u terug op de algemene voorwaarden pagina. 

Moet ik wanneer ik via internet reserveer meteen betalen?

Na het plaatsen van de reservering en het ontvangen van de bevestiging, dient u binnen 24 uur na het plaatsen van de reservering, de totale reissom voldaan te hebben. 

Krijg ik met mijn abonnement korting bij andere parken?

Dit is weer mogelijk. Houdt u er rekening mee dat de afspraken per park verschillen? Checkt u de website van het betreffende park. Voor Apenheul heeft u een aparte code nodig. Deze code is: NVDDG2021.

Op welke dierentuinen krijg ik korting als abonnementhouder van Burgers' Zoo?

Kunnen we gebruik maken van de horeca?

Onze horeca is geopend. Wel geldt per locatie dat er een maximum aantal gasten tegelijkertijd in een restaurant en/of op een (buiten)terras mag verblijven. De Coffee Corner, het Park Restaurant en het Safari Restaurant zijn in principe dagelijks geopend

Met hoeveel personen mag ik Burgers' Zoo bezoeken?

Het gezelschap waarmee u Burgers' Zoo bezoekt mag maximaal uit 4 personen van 13 jaar en ouder bestaan. Wanneer iedereen uit hetzelfde huishouden komt geldt die beperking niet.

Mijn vraag staat er niet tussen

Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact op met camping@burgerszoo.nl. Wij helpen u graag verder! 

Wanneer krijg ik mijn aankomstinformatie?

U ontvangt enkele dagen voor aankomst uw aanreisinformatie. 

Hoeveel auto’s mag ik parkeren bij de accommodatie?

Per accommodatie is er plaats voor één auto. U kunt een extra auto aanmelden, deze dient bij de hoofdingang geparkeerd te worden. 

Ontvangen abonnementhouders van Burgers’ Zoo korting?

Het dierenpark Burgers’ Zoo staat los van Burgers’ Zoo Camp. Om deze reden ontvangen abonnementhouders geen korting op hun verblijf op Burgers’ Zoo Camp.

Wat is er precies gebeurd?

Ticketcounter, de partij die onze online ticketing verzorgt, heeft officieel bekendgemaakt dat er door een menselijke fout in hun organisatie persoonsgegevens zijn gelekt. Het betreft persoonsgegevens van mensen die online tickets bij ons hebben gekocht of een reservering hebben geplaatst via het systeem van Ticketcounter tussen 19 juni 2017 en 4 augustus 2020.

Om welke gegevens gaat het precies?

Het betreft persoonsgegevens van minimaal 6 maanden oud die mensen tussen 19 juni 2017 en 4 augustus 2020 online tickets hebben aangeschaft of een reservering hebben geplaatst. Of en welke van uw gegevens zijn buitgemaakt, kunt u hier controleren. Er zijn geen telefoonnummers, geboortedatums, wachtwoorden, pasfoto’s of creditcardgegevens buitgemaakt. Dus er is geen noodzaak om een account te resetten of om u zorgen te maken over toegang tot uw (bank)rekening. Dit is niet aan de orde.

Wat is er precies van mij gelekt?

Door hier uw e-mailadres in te vullen, kunnen wij u exact vertellen (per e-mail) wat er van u bekend is. U zult hier uitsluitend per e-mail over worden ingelicht.

Wat kan er met deze gegevens worden gedaan?

Er is geen direct gevaar. Wij adviseren u om extra alert te zijn op zogenaamde phishing-activiteiten. Een hacker kan zich (bijvoorbeeld) voordoen als een medewerker van een bank en uw gegevens gebruiken om te bewijzen dat hij ‘echt van de bank’ is. Wij benadrukken dat wij, Ticketcounter of uw eigen bank u nooit telefonisch, per mail, per app, of op welke andere wijze dan ook zullen vragen om pincodes, persoonlijke inloggegevens of om overboekingen tussen bankrekeningen of andere vertrouwelijke financiële handelingen uit te voeren. Mocht u een verdacht bericht ontvangen in deze trant, neem dan altijd contact op met de betrokken instantie via de vaste contactgegevens die u van deze genoemde partijen heeft.

Is het mogelijk om mijn gegevens per direct te verwijderen uit de systemen?

Dat kan. Stuur hiervoor een mail naar info@ticketcounter.nl en zij zullen dan de gegevens conform de AVG richtlijnen (Algemene Verordening Gegevensbescherming)-richtlijnen uit het systeem verwijderen.

Ik kan alleen voor mij een abonnement verlengen, maar ik wil ook graag voor mijn partner een abonnement. Of: Ik wil graag een abonnement voor mijn kind dat 4 jaar geworden is erbij afsluiten.

In beide situaties kan dit alleen bij de kassa van ons park.

Mag ik barbecueën?

In verband met brandgevaar en overlast is barbecueën niet toegestaan. Open vuur is ten strengste verboden.

Wat wordt er gedaan met gevonden voorwerpen?

Wij publiceren al onze gevonden voorwerpen online via iLost. Dit is een dienstverlening die verloren voorwerpen op een veilige manier bij de eigenaar helpt terug te komen. Klik hier voor gevonden voorwerpen. 

Waar mag ik roken?

Als familiepark is Burgers’ Zoo natuurlijk rookvrij. Hiermee beschermen we al onze bezoekers én dieren. Rokers blijven natuurlijk alsnog welkom in ons park en op Burgers’ Zoo Camp. Daarom zijn er verspreid over ons park speciale rookplekken met asbaktegels. U mag roken binnen de gemarkeerde zones rondom de rooktegels. Dit geldt ook voor e-sigaretten. Roken in- en om uw tent is niet toegestaan. Maar ook op Burgers' Zoo Camp is er achter de receptie een speciale rookplek gecreëerd. 

Zijn (huis)dieren toegestaan?

Huisdieren zijn niet toegestaan in Burgers’ Zoo en op de Burgers’ Zoo Camp.

We maken alleen een uitzondering voor speciaal getrainde honden die ter begeleiding worden gebruikt van mindervaliden, zoals blindengeleidehonden en andere hulp- en assistentiehonden. U dient dit in de opmerkingen van uw boeking duidelijk te vermelden. Bij het inchecken dient u aan te tonen dat het om een speciaal getrainde hulp- of assistentiehond gaat. Ook moeten onze andere gasten kunnen zien dat het een hulp- of assistentiehond betreft, doormiddel van bijvoorbeeld een tuigje. Er zijn geen faciliteiten aanwezig voor hulp- en assistentiehonden.

Is het mogelijk om bezoek te ontvangen?

Het ontvangen van bezoek op de Burgers’ Zoo Camp is niet toegestaan. Uw vrienden en/of familie zijn uiteraard van harte welkom om binnen de reguliere openingstijden Burgers’ Zoo te bezoeken. Zij kunnen via de website van Burgers’ Zoo een ticket aanschaffen. Voor uw eigen veiligheid en privacy, mogen zich op het terrein van Burgers’ Zoo Camp enkel de gasten die een overnachting hebben geboekt bevinden, dit kunt u aantonen doormiddel van een geldig polsbandje.

Wat is de toegangsregeling voor Burgers’ Zoo?

Als u blijft slapen, is de toegang tot Burgers’ Zoo altijd inbegrepen. U kunt het park op de aankomst dag vanaf 11:30 uur bezoeken, u kunt dan later terugkeren om in te checken. Op de dag van vertrek en eventuele extra dagen kunt u het park bezoeken na het ontbijt.   

Hoe kan ik mijn kortingscoupon gebruiken?

U kunt met uw kortingscoupon naar onze kassa komen. Deze is alleen voor onze gasten met een dergelijke coupon of kaart geopend. Reserveert u wel van tevoren een datum en tijdstip voor uw bezoek. 

Ik heb een coupon uit de Postcodeloterijagenda/VIP Kaart Bankgiroloterij. Hoe kom ik nu aan een kaartje?

U kunt met de coupon of de VIP Kaart naar onze kassa komen. Deze is alleen voor onze gasten met een dergelijke coupon of kaart geopend. Reserveert u wel van tevoren een datum en tijdstip voor uw bezoek via de button ‘ik wil een bezoek reserveren’. Reserveren gaat via: een tijdstip voor uw bezoek

Hoe kan ik de korting krijgen met mijn abonnement van een andere dierentuin? En moet ik dan ook een reservering maken?

Ja, alle bezoekers maken een reservering voor een aankomsttijd. U kiest dan voor de optie ‘ik wil een bezoek reserveren’  en reserveert alleen een aankomsttijd en eventueel een parkeerticket. Uw kaartje koopt u dan aan de kassa. Vergeet niet een bewijs mee te nemen om te laten zien dat uw abonnement geldig is. 

Ik wil een abonnement aanschaffen, maar ook een reservering maken.

Dan kunt u op deze pagina een tijdstip voor uw bezoek reserveren. Het abonnement kunt u online aanschaffen.

Ik heb zelf een abonnement en ik neem iemand mee die nog een kaartje nodig heeft. Hoe maak ik de reservering?

U reserveert beiden een aankomsttijd. Het beste werkt om eerst te kijken op ‘ik wil een bezoek reserveren’ en daar de reservering te maken voor de abonnementhouder en daarna het kaartje te kopen en de tijdsreservering te maken via 'ik wil reserveren + ticket(s) kopen’ . Het is helaas niet mogelijk om dit in één bestelling te doen.

Ik ben abonnementhouder bij Burgers’ Zoo. Zijn mijn gegevens ook gelekt?

Gegevens uit het abonnementensysteem zijn niet gelekt. Er zijn wel gegevens gelekt die gevraagd zijn bij het maken van een reservering voor een tijdslot, voor 4 augustus 2020. U kunt hier controleren of er gegevens van u zijn gelekt.

Wat heeft Ticketcounter gedaan, zodra dit nieuws bekend werd?

Ticketcounter heeft direct alles op alles gezet om het lek te vinden. Dat is gevonden en is direct dichtgezet.  Ticketcounter heeft al haar klanten geïnformeerd en een melding gedaan bij de Autoriteit Persoonsgegevens gemaakt. Voor overige vragen hier over kunt u het beste contact opnemen met Ticketcounter via 010 - 751 64 00 of info@ticketcounter.nl.

Wat heeft Burgers’ Zoo gedaan, zodra dit nieuws bekend werd?

Burgers’ Zoo heeft direct alle mensen die het betreft een e-mail gestuurd met meer informatie.

Kan ik bij Burgers' Zoo gebruik maken van de Gelrepas?

In 2021 is de Gelrepas ook bij Burgers’ Zoo geldig. De Gelrepashouder krijgt korting (Volwassene betaalt €20,00 en kind 4-9 jaar €17,50). Het is ook mogelijk om een abonnement aan te schaffen en met het tegoed van de Gelrepas uw abonnement te betalen. Er is geen korting op een abonnement. Een Gelrepas is persoonsgebonden, dus vergeet uw legitimatie niet en alleen de houder van de pas krijgt korting en kan met het tegoed betalen. Zie de website van Gelrepas voor meer informatie. 

Zijn er extra kosten verbonden aan het reserveren van 'tijdstip van binnenkomst'?

Nee, hier zijn geen kosten aan verbonden. Het reserveren van een tijdstip van binnenkomst is echter verplicht voor elke bezoeker – ongeacht of u abonnementhouder bent, of niet. Komt u met drie leden van uw huishouden naar ons park, dan heeft u naast een geldig toegangsbewijs / abonnement ook een 'tijdstip van binnenkomst' per persoon nodig. Deze zullen op één e-ticket komen te staan. In dit voorbeeld staat er op het e-ticket bij ‘Reservering voor binnenkomst’ '3x' vermeld, wat betekent dat u voor 3 personen een tijdstip van binnenkomst heeft gereserveerd. Ook voor kinderen onder 4 jaar dient een reservering gemaakt te worden.

Mijn abonnement loopt binnenkort af. Hoe kan ik nu verlengen?

Voor afloop van uw abonnement ontvangt u van ons een link per email waarmee u digitaal uw abonnementen kunt verlengen. Deze eerste email ontvangt u ongeveer één maand voor de afloopdatum. Voor het behoud van de verleng korting dient u vóór afloop van het abonnement te verlengen.

Heeft u geen mail van ons ontvangen, of verwacht u dat wij niet in het bezit zijn van uw juiste mailadres? Stuurt u ons dan alstublieft een mail met uw gegevens (naam en adres), zodat wij uw mailadres aan uw abonnementen kunnen koppelen.

Indien het voor u niet mogelijk is om digitaal te verlengen, is het ook nog mogelijk om dit aan onze kassa te regelen zoals voorheen. Doet u dit wel voor afloop van uw abonnement voor het behoud van uw opgebouwde korting.

Ik heb een verjaardagskaart. Blijft deze geldig?

Uw verjaardagskaart heeft een geldigheid van drie maanden. U kunt de kortingscode gebruiken om tickets te kopen via de site: www.burgerszoo.nl/jarig. U kunt de code in de laatste stap inwisselen. U dient daarnaast nog wel een reservering te maken voor uw bezoek aan ons park. Dit gaat via: www.burgerszoo.nl/reserveren.

Wat zijn de openingstijden van Burgers' Zoo?

Burgers' Zoo is elke dag van het jaar geopend. 

Zomertijd: 29 maart 2020 t/m 24 oktober 2020 iedere dag van 9.00 uur tot 18.00.

Wintertijd: 25 oktober 2020 t/m 27 maart 2021 iedere dag van 09:00 tot 17:00.

Ik heb een Gelrepas. Wanneer is deze geldig en hoe kan ik die gebruiken?

De Gelrepas is geldig in de maanden juli en augustus. U heeft hiervoor coupon nummer 50 nodig uit uw boekje. U neemt de coupon, uw pas, uw geldige legitimatiebewijs en een tijdsreservering mee naar de kassa van ons park. Reserveer uw bezoek op deze pagina. Indien u deze 4 zaken niet compleet heeft, kunnen wij u geen toegang verlenen.

Ik wil mijn reservering annuleren of wijzigen naar een andere datum. Hoe doe ik dat?

In de bevestiging die u heeft ontvangen, ziet u een link om uw reservering te wijzigen. Hiermee annuleert u de huidige reservering en kunt u meteen erna een nieuwe reservering maken. De entreetickets en de parkeerkaart blijven geldig. U wijzigt hiermee alleen de reservering voor de aankomsttijd. U kunt de kaartjes uit de originele mail bij aankomst alsnog laten scannen bij de kassa. 

Ik heb een reservering gemaakt voor 4 personen, maar ik krijg maar 1 ticket.

Dit reserveringsticket is voor het aantal personen dat u heeft opgegeven bij de reservering. Dat kunt u checken door op het ticket onder het tijdstip van de reservering te kijken bij: ‘reservering voor binnenkomst’.

Ik wil graag een reservering maken voor over 1,5 maand, maar ik zie die datum nog niet staan.

De kalender schuift steeds iets verder op. We hebben ongeveer een maand aan mogelijke data beschikbaar.

Krijgen abonnementhouders voorrang? Waarom wel / niet?

Burgers’ Zoo heeft ervoor gekozen om alle bezoekers gelijkwaardig te behandelen. Natuurlijk behouden onze abonnementhouders ‘onbeperkt toegang’, met als enige beperking dat iedere bezoeker (ook kinderen onder de vier jaar) over een tijdslotticket dient te beschikken naast zijn/haar geldige abonnementspas.

Ik heb geen bevestiging gehad van mijn online abonnementenbestelling.

Het kan voorkomen dat uw bevestiging in uw spambox is gekomen. Wanneer u een Gmailaccount heeft kan de bevestiging ook terecht komen in één van de serviceboxen. Mocht u de bevestiging nog steeds niet hebben ontvangen, mailt u ons dan via receptie@burgerszoo.nl. Wij kunnen dan de bestelling voor u nakijken.

Ik heb geen link gehad om te verlengen en ontvang geen email of nieuwsbrief van Burgers’ Zoo.

Wellicht is uw emailadres niet gekoppeld aan uw abonnement. Geeft u dit door via de website www.burgerszoo.nl/emailadres of per mail naar service@burgerszoo.nl.

Kunnen mensen gebruik maken van de toiletten?

Ja. Wel geldt dat niet alle toiletten open zullen zijn. De wc’s bij de Hoofdingang, het Parkrestaurant, de Panterplaza, de Mangrove en de Foyer zijn openbaar toegankelijk. Vanzelfsprekend besteden wij gedurende de dag extra zorg aan het schoonmaken en ontsmetten van onze toiletgelegenheden.

Zijn de speeltuinen open?

Ja, de speeltuinen zijn geopend.

Heeft u een andere vraag die hier niet behandeld wordt?

Stuur dan uw vraag naar receptie@burgerszoo.nl. Wij doen ons best om uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Ik heb punten gespaard bij de Jumbo voor een Dagje Uit. Hoe moet ik nu een reservering maken?

Een reservering voor een tijdslot kunt u rechtstreeks maken op de Dagje Uit pagina van de Jumbo. (En hoeft u niet op onze website te doen.) U kiest hier uw datum + tijd bij het aanschaffen van de tickets. U kunt via onze website nog wel een parkeerkaart kopen, indien nodig.  

Wat is het adres van Burgers' Zoo?

Het adres van Burgers' Zoo is Antoon van Hooffplein 1 6816 SH Arnhem.

Is er een oplaadpaal voor elektrische auto's op de parkeerplaats bij Burgers' Zoo?

Op het parkeerterrein van Burgers' Zoo is er op dit moment 1 oplaadpaal voor elektrische auto's. 

Mag je roken in Burgers' Zoo?

Door het park verspreid zijn er rookplekken met asbaktegels, waarin u uw peuken kunt achterlaten. U mag binnen de gemarkeerde zones rondom de rooktegels roken. Dit geldt ook voor e-sigaretten.

Zijn huisdieren toegestaan bij Burgers' Zoo?

Huisdieren kunnen ziektes onder de dieren van Burgers' Zoo verspreiden. Hierom zijn huisdieren niet toegestaan bij Burgers' Zoo. We maken een uitzondering voor speciaal getrainde honden. Overleg met de receptie is hiervoor vereist. 

Zijn er kluisjes beschikbaar in Burgers' Zoo?

Net voorbij de entree, vlakbij de toiletten, zijn kluisjes te huur (€0,50) voor je zware/kostbare spullen. De formaten van de kluisjes zijn (hxbxd) 48 x 37 x 48 cm. 

Wat wordt er gedaan met de voorwerpen die worden gevonden in Burgers' Zoo?

Wij plaatsen al onze gevonden voorwerpen online via iLost. Dit is een dienstverlening die verloren voorwerpen op een veilige manier bij de eigenaar helpt terug te komen. Klik hier voor gevonden voorwerpen.

Hoe ziet de plattegrond van Burgers' Zoo eruit?

Als u zich alvast wilt voorbereiden op uw bezoek aan Burgers' Zoo, kunt u hier de parkplattegrond downloaden. 

Zijn er vacatures vrij bij Burgers' Zoo?

Voor alle vrije vacatures en informatie over het werken bij Burgers' Zoo, klik hier.

Wat zijn de entreeprijzen voor Burgers' Zoo voor kinderen van 0 t/m 3 jaar?

Kinderen van 0 t/m 3 jaar hebben gratis toegang tot ons park. 

Krijg ik korting als ik tickets online boek voor Burgers' Zoo?

Als u de tickets voor Burgers' Zoo online bestelt, krijgt u €1,00 korting per ticket. Online bestellen is milieubewust en u hoeft niet meer te wachten bij de kassa. 

Kunnen ze bij de kassa mijn E-ticket voor Burgers' Zoo scannen vanaf mijn mobiel?

Bij de kassa wordt uw E-ticket gescand vanaf uw mobiel aan de hand van de QR code op uw ticket. 

Is er de mogelijkheid om VVV bonnen in te leveren?

Ja, VVV bonnen zijn aan de kassa in te ruilen. Online zijn ze niet in te ruilen. 

Hoeveel kost een abonnement van Burgers' Zoo?

Een abonnement voor Burgers' Zoo bedraagt voor een volwassene €59,50 en voor een kind (4 t/m 20 jaar) €55,50. Voor meer informatie of vragen over uw abonnement, klik hier

Wat zijn de voordelen van een abonnement als ik die afsluit bij Burgers' Zoo?

Na drie keer Burgers' Zoo bezoeken heeft u de prijs van het abonnement er al uit. Daarnaast heeft u gratis toegang tot alle evenementen in de schoolvakanties en krijgt u korting op diverse andere dierenparken. 

Hoe vaak ontvang ik het tijdschrift van Burgers' Zoo, de ZieZoo, thuis?

Het magazine ZieZoo krijgt u als abonnementhouder zes keer per jaar. 

Zijn er rolstoelen te huur bij Burgers' Zoo?

Wij hebben duwrolstoelen. Die kunt u gebruiken met een 2 euro munt, net als met een winkelwagensysteem. De rolstoel dient van tevoren gereserveerd te worden via 026-445 0373. 

Is er een mogelijkheid om een scootmobiel te huren in Burgers' Zoo?

Burgers' Zoo heeft enkele scootmobielen. Deze kunt u huren voor 50 euro. U krijgt na inlevering van de scootmobiel 45 euro (borg) terug. In verband met het heuvelachtige terrein zijn onze scootmobiels geschikt voor personen tot 120 kg. Een scootmobiel dient van tevoren te worden gereserveerd via 026-445 0373. 

Is er een speciale route door Burgers' Zoo voor mensen in een rolstoel?

Er is een speciale rolstoelroute in het park. Dit is de handigste route voor rolstoelgebruikers. Deze route is verkrijgbaar aan de kassa. Als u de plattegrond van tevoren wilt bekijken, klik dan hier

Zijn er parkeerplekken voor invaliden?

Er is een gedeelte op ons parkeerterrein voor mensen die slecht ter been zijn. Voor dit gedeelte rijdt u ons parkeerterrein op en volgt u de bordjes met de rolstoel. Een invalidenparkeerkaart is op deze parkeerplek verplicht.

Waar in Burgers' Zoo kan ik de invalidentoiletten vinden?

U vindt invalidentoiletten bij de ingang van het dierenpark, in het Bush Restaurant, in het Desert Restaurant en in het Park Restaurant bij de speeltuin.

Wat is het aanbod op het gebied van horeca in Burgers' Zoo?

Wij hebben diverse restaurants in ons park. In onze restaurants maken we zoveel mogelijk gebruik van dagverse producten. Klik hier voor de menukaart van ons parkrestaurant.

Wat zijn de openingstijden van de horeca gelegenheden in Burgers' Zoo?

De restaurants in het Park en in de Bush zijn van april tot en met oktober geopend van 9.00 uur 's ochtends tot 18.00 uur 's avonds. Van november tot en met maart is het restaurant in het Park en de Bush open van 9.00 uur tot 17.00 uur. 

Is er de mogelijkheid om veganistisch of vegetarisch te eten bij Burgers' Zoo?

Wanneer u de medewerkers van de restaurants vraagt om een veganistische of vegetarische maaltijd, geven zij u de mogelijkheden die er zijn. 

Is er een souvenirwinkel in Burgers' Zoo?

Bij de ingang van het park is er een grote winkel met knuffels en andere souvenirs.

Zijn er in Burgers' Zoo buggy's te huur?

Wij verhuren geen buggy's, maar wel wagentjes. Deze wagentjes kunt u niet van te voren reserveren, maar kunt u in het park huren voor €2,- en een borg van €8,-. 

Zijn er speeltuinen in Burgers' Zoo?

Er zijn diverse speeltuinen te vinden in Burgers' Zoo. Bij het Park restaurant hebben we een groot indoor speelparadijs. Ook is daar een buitenspeeltuin te vinden. Op het pad van de gorilla's naar de olifanten is er ook nog een speeltuin te vinden. Klik hier voor meer informatie over de speeltuinen bij Burgers' Zoo. 

Wat zijn de mogelijkheden voor speurtochten in Burgers' Zoo?

Burgers' Zoo biedt verschillende speurtochten aan voor kinderen. Op deze pagina staan de verschillende speurtochten die we aanbieden.

Zijn er bolderkarren te huur voor in Burgers' Zoo?

Wij verhuren geen bolderkarren. Het is wel mogelijk om zelf een bolderkar mee te nemen naar het park. 

Hoeveel kost een parkeerkaart bij Burgers' Zoo?

Een parkeerkaart kunt u aan de kassa en in de parkwinkel kopen voor €7,50.

Wat is de entreeprijs voor Burgers' Zoo voor kinderen van 4 t/m 9 jaar?

De entreeprijs voor kinderen van 4 t/m 9 jaar is €22,-

Wat is de entreeprijs voor Burgers' Zoo voor een volwassene?

De entreeprijs voor een volwassene bedraagt €24,50,-

Wat zijn de entreeprijzen voor Burgers' Zoo voor mindervaliden?

De entreeprijs voor mindervaliden bedraagt €21,50,-. Voor de begeleider van mensen in een rolstoel is dit €12,00,-

Wat als ik met een groep naar Burgers' Zoo kom?

Wanneer de groep uit meer dan 20 personen bestaat kunt u gebruik maken van onze groepsprijzen.

Een groep van 20 volwassenen betaalt p.p. €22,50,-

Voor een groep van 20 kinderen van 4 t/m 9 jaar oud betaalt u p.p. €21,-

Hoeveel kost het parkeren bij Burgers' Zoo?

Een parkeerkaart kost €7,50. Een parkeerkaart is te koop aan de kassa of in de parkwinkel. 

Zijn er combikaarten van Burgers' Zoo met het Openluchtmuseum?

Er zijn combikaarten voor Burgers' Zoo en het Openluchtmuseum te koop. Voor een volwassene kost dit €37,50 en voor kinderen €33,50.

 

Moet ik elke keer opnieuw betalen voor het parkeren als ik een abonnement heb bij Burgers' Zoo?

Nee, dat hoeft niet. Abonnementhouders kunnen voordelig een parkeer jaarkaart kopen voor €18,50. De parkeerkaart komt op naam te staan op de pas van een abonnementhouder. 

Hoe werkt de korting bij het verlengen van een abonnement bij Burgers' Zoo?

Wanneer u abonnementhouder bent en uw huidige abonnement verlengt, krijgt u 10% korting. Elk jaar daarna wordt de korting met 5% verhoogd tot een maximum van 25%. 

Waar kan ik een adreswijziging of e-mail wijziging aangeven voor mijn abonnement bij Burgers' Zoo?

Wanneer u bent verhuisd of een ander mail adres heeft gekregen, kunt u een bericht sturen naar Receptie@burgerszoo.nl, wij zullen dan zo snel mogelijk de adres of email wijziging doorvoeren. 

Is Burgers' Zoo goed toegankelijk voor rolstoelen?

Indien u minder mobiel bent: houd er rekening mee dat het Arnhemse landschap erg heuvelachtig is. Met de rolstoel heuvels op en af gaan in het park kan erg zwaar zijn. 

Zijn in Burgers' Zoo loopfietsen voor kinderen toegestaan?

Omdat Burgers' Zoo een heuvelachtig landschap heeft en het bergafwaarts gevaarlijk kan worden, zijn loopfietsen niet toegestaan in het park. 

Waarom kan ik als abonnementhouder maar één tijdslot vooruit reserveren?

Om alle abonnementhouders zoveel mogelijk gelegenheid te bieden om ons park naar wens te kunnen bezoeken, is het slechts mogelijk om één datum en tijdstip vooruit te reserveren. Hiermee voorkomen we dat sommige mensen maar liefst vijf bezoeken vooruit inplannen en er voor andere bezoekers geen plek meer is. Zodra uw gereserveerde bezoek achter de rug is, kunt u uiteraard weer een nieuw bezoek inplannen. Eén reservering geldt voor alle gezinsleden uit uw gezelschap.

Wordt mijn abonnement vanwege de tijdelijke sluiting verlengd?

Als abonnementhouder heeft u in november 2 weken ons park niet kunnen bezoeken. Wij hebben daarom de geldigheid van alle abonnementen met 2 weken verlengd.

Is het dragen van een mondkapje verplicht?

Wij adviseren om een mondkapje te dragen in de Ocean. Dit is echter geen verplichting.

Reservieren - wie mache ich eine reservierung

Wat moet u allemaal meenemen op de dag van uw bezoek om toegang tot het park te kunnen krijgen?

1) Een geldig toegangskaartje / een geldige abonnementspas per persoon.
2) Een ticket voor het gereserveerde 'tijdstip van binnenkomst' voor het aantal personen waar u voor heeft gereserveerd. Komt u met drie personen, dan heeft u dus maar een 'tijdstip van binnenkomst'-ticket nodig.
3) Eventueel (alleen wanneer u met de auto komt uiteraard) een online geboekt parkeerticket of uw geldige jaarkaart om te parkeren (in het geval van abonnementhouders).

Ik wil graag mijn abonnement verlengen. Hoe werkt dat?

U ontvangt ongeveer 3 a 4 weken voor de afloop van uw abonnement een e-mail met daarin een link waarmee u de verlenging kunt regelen. 

Verlengen in Mijn Burgers' Zoo

U kunt ook zelf uw abonnement verlengen in Mijn Burgers’ Zoo. Hier kunt u eenvoudig en snel uw gegevens inzien en desgewenst zelf wijzigen. Maar ook kunt u hier zien tot hoe lang uw huidige abonnement nog geldig is. Of wanneer u het abonnement weer kunt verlengen om in aanmerking te blijven komen voor de opgebouwde loyaliteitskorting. Tevens kunt u inzien welke gezinsleden er allemaal op uw abonnement staan ingeschreven, of welk postadres van u bij ons bekend is.
Met Burgers’ Zoo kunt u:

Zo krijgt u uw persoonlijke omgeving
Toegang verkrijgen tot Mijn Burgers’ Zoo is zo gepiept. We hebben het meeste al voor u klaar gezet. U hoeft alleen nog deze stappen te volgen:

  1. Voor hier uw e-mailadres in en klik op 'Volgende'
  2. Klik op wachtwoord vergeten. U ontvangt een link per e-mail om een wachtwoord te kiezen.
  3. U kunt nu inloggen op Mijn Burgers' Zoo.

Ik heb geen bevestiging gehad van mijn online abonnementenbestelling.

Het kan voorkomen dat uw bevestiging in uw spambox is gekomen. Wanneer u een Gmailaccount heeft kan de bevestiging ook terecht komen in één van de serviceboxen. Mocht u de bevestiging nog steeds niet hebben ontvangen, mailt u ons dan via receptie@burgerszoo.nl. Wij kunnen dan de bestelling voor u nakijken.

Ik heb geen link gehad om te verlengen en ontvang geen email of nieuwsbrief van Burgers’ Zoo.

Wellicht is uw emailadres niet gekoppeld aan uw abonnement. Geeft u dit door via de website www.burgerszoo.nl/corona of per mail naar service@burgerszoo.nl

Ik kan alleen voor mij een abonnement verlengen, maar ik wil ook graag voor mijn partner een abonnement. Of: Ik wil graag een abonnement voor mijn kind dat 4 jaar geworden is erbij afsluiten.

In beide situaties kan dit alleen bij de kassa van ons park. 

Ik wil een abonnement aanschaffen, maar ook een reservering maken.

U kiest voor de optie: 'ik wil een bezoek reserveren' en reserveert hier uw aankomsttijd. Daarnaast sluit u online een abonnement af.

Ik heb zelf een abonnement en ik neem iemand mee die nog een kaartje nodig heeft. Hoe maak ik de reservering?

U reserveert een aankomsttijd via ‘ik wil een bezoek reserveren’ voor alle personen tegelijk en koopt uw kaarten aan de kassa. Het is nl alleen mogelijk om één reservering van tevoren te maken.

Kunnen we gebruik maken van de horeca?

Onze horeca is geopend. Wel geldt per locatie dat er een maximum aantal gasten tegelijkertijd in een restaurant en/of op een (buiten)terras mag verblijven. De Coffee Corner, het Park Restaurant en het Safari Restaurant zijn in principe dagelijks geopend

Waarom kan ik als abonnementhouder maar één tijdslot vooruit reserveren?

Om alle abonnementhouders zoveel mogelijk gelegenheid te bieden om ons park naar wens te kunnen bezoeken, is het slechts mogelijk om één datum en tijdstip vooruit te reserveren. Hiermee voorkomen we dat sommige mensen maar liefst vijf bezoeken vooruit inplannen en er voor andere bezoekers geen plek meer is. Zodra uw gereserveerde bezoek achter de rug of geannuleerd is, kunt u uiteraard weer een nieuw bezoek inplannen. Eén reservering geldt voor alle gezinsleden uit uw gezelschap.

hoe tijdslot

Ik heb al tickets gekocht, wat gebeurt er met deze tickets/ tot wanneer zijn deze geldig?

Alle reeds online aangeschafte tickets zijn nog te gebruiken t/m 31 december 2021.

Moet ik een tijdslot reserveren voor de Ocean?

Ja, u reserveert een tijdslot voor een bezoek aan de Ocean. U krijgt een link via de mail nadat u de reservering van een 'tijdslot voor binnenkomst' heeft geplaatst. Ook kunt u in het park zelf, op de dag van bezoek, met een QR-code een bezoek reserveren voor de Ocean. Of u gebruikt de link www.burgerszoo.nl/bezoekocean